پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فردوسی پور معاون فرهنگی تبلیغی خراسان

حوزه / معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان گفت: امروز با گذشت ۳۸ سال از انقلاب ضمن تصویب مجدد تحریم علیه ما از سوی استکبار جهانی، حضور پر شور و هیجان مردم در انتخابات باعث سرافکندگی دشمنان شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»از مشهد، حجت الاسلام محمد فردوسی‌پور در سلسله برنامه‌های تبلیغی ـ مذهبی حرم مطهر رضوی اظهار داشت: مردم ولایتمدار و شهیدپرور  که در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها برای اقامه و حفظ دین به پا خاسته‌اند، حضور پرشور آنها پای صندوق های رأی در روز 29 اردیبهشت باعث سرافکندگی دشمنان شد.

وی افزود: این حضور تعجب و حیرت دشمنان را بر انگیخت که پس از 38 سال و با وجود سختی‌هایی که بر مردم ایران تحمیل کردند؛ نه تنها تحریم ها برداشته نشد، بلکه استکبار جهانی تحریم‌هایی علیه ما را دوباره تصویب کرد ولی مردم مجددا با شور و هیجان در انتخابات شرکت کردند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد:‌ مردم برای حفظ و اقامه دین در صحنه حاضر شدند تا نظامی که با خون جوانان این مملکت رشد کرده و به اینجا رسیده است، بماند و حفظ شود.

وی بنا به کلام امیرالمؤمنین علی(ع) به ویژگی کسانی که برای حفظ دین تلاش می‌کنند اشاره و عنوان کرد: کسانی که دین را اقامه، یاری، احاطه، منتقل و رعایت می کنند، حافظان دین هستند.

حجت الاسلام فردوسی پور با بیان این که حفظ دین سبب افزایش بینش و افق دید انسان، روش شناسی، علم نسبت به چگونگی حرکت و زیاد شدن سعی و تلاش برای رسیدن به حق می گردد، گفت: با تلاش علما و روحانیون  احکام، مسائل و مبانی دین با حفظ ماهیت، به نسل‌های بعد منتقل می‌شود.

 

انتهای پیام/ت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha