پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضور مردم در انتخابات

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیام مشترکی، با تقدیر از حضور حماسی ملت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، تصریح کردند: مردم پیروز واقعی انتخابات هستند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و دکتر حسن صادقلو، استاندار این استان، در پیام مشترکی، با قدردانی از حضور حماسی ملت ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، مردم را پیروز واقعی این انتخابات دانستند.

در بخشی از این پیام آمده است: انتخابات زیربنای مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همواره به عنوان میراثی ماندگار مورد توجه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده و هست.

در ادامه این پیام تاکیده شده است: حضور پرشور مردم شریف و همیشه در صحنه در تمامی انتخابات های پیشین موجب وحدت، انسجام و پایداری گردیده و استان گلستان را به مثابه مدلی در اتحاد تبدیل کرده است.

آیت الله نور مفیدی و دکتر صادقلو در بخش پایانی پیام خود آورده اند: اینجانبان از حضور کم نظیر مردم فهیم استان در پای صندوق های رای که مبیّن فهم سیاسی آنان است، قدردانی می کنیم و بر این باوریم که در خلق این حماسی ، پیروز واقعی مردم هستند که با مشارکت خود آینده ای بهتر را برای کشور عزیزمان رقم خواهند زد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha