جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی، با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات، گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات نشان از تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل (ره)، رهبر فرزانه انقلاب و شهدا دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با تقدیر  از حضور حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار داشت: بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای عظیم و ستودنی از سوی مردم همیشه درصحنه بودیم؛ حضوری پرشور که باصلابت‌تر از هرسال همراه با جای‌جای ایران اسلامی رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه ملت پیروز میدان انتخابات بود، گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه مردم تاکنون امتحان‌های خود را در صحنه‌های مختلف پس داده‌اند، افزود: مردم هوشیار هستند و می‌فهمند که چه کار می‌کنند و خود سرنوشت کشور را تعیین خواهند کرد.

وی ادامه داد: حماسه‌سازان ایران اسلامی در تداوم مسیر انقلاب سال 57، با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات نشان دادند که نظام جمهوری اسلامی ایران از بزرگ‌ترین سرمایه معنوی که همان همراهی مردمی است، بزرگ‌ترین سهم را از آن خود کرده است.

امام‌جمعه بجنورد تأکید کرد: مردان و زنان با بصیرت ایران اسلامی در 29 اردیبهشت امسال با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود در انتخابات مهر ابطالی بر اندیشه معاندان نظام و مهر تأییدی بر تداوم مسیر انقلاب حک کردند.

وی اظهار داشت: مردم فهيم و انقلابی یک‌بار ديگر با لبيك به نداي رهبر معظم انقلاب اسلامي، شور پرشعور، وحدت و مودت اسلامي خود را با حضور حماسي در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به نمايش گذاشتند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه در تبلیغات انتخاباتی همه کاندیداها قول‌ها و وعده‌هایی به مردم داده اند، تصریح کرد: نامزد پیروز این انتخابات باید قبل از هر چیز به رسالت سنگین خود در قبال مردم و قول‌هایی که داده، متعهد باشد و در راستای رفع مشکلات جامعه تلاش کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه امنیت یکی از نعمت‌های مهم کشور و نظام ما بوده و نباید اجازه دهیم این امنیت مخدوش شود، گفت: همگان باید به‌گونه‌ای رفتار و موضع‌گیری کنند که به امنیت کشور خللی وارد نشود.

وی تصریح کرد: این حضور گسترده  باعث مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد عمیق و دل‌بستگی زیاد به مکتب اسلام بوده که یاس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اینک که به فضل الهی انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شد، پشتوانه محکمی برای نظام است تا با تمام توان در پیشبرد اهداف کشور گام برداریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha