جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسیحیان ماه رمضان را همراه با مسلمانان به دعا بپردازند

حوزه/ کشیشان یک تشکل مسیحی در ناپرویل اعلام کردند که ماه مبارک رمضان تنها برای مسلمانان نیست و مسیحیان سرتاسر دنیا نیز می‌توانند در این ماه با همدیگر متحد شده، دعا کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از mnnonline، کشیشان و اعضای یک تشکل مسیحی در شهر ناپرویل واقع در ایالت ایلینوی آمریکا اعلام کردند که ماه مبارک رمضان تنها برای مسلمانان نیست و مسیحیان سرتاسر دنیا نیز می‌توانند در این ماه با همدیگر متحد شده، با استفاده از فرصت ایجاد شده در ماه رمضان برای مسلمانان دعا کنند.

سازمان «کشیشان یک مسیر» در این راستا اعلام کرده به دلیل تکنولوژی، ابزار اینترنتی و ارتباطات، کلیسا می‌تواند بیشتر از هر زمان دیگری اتحاد را میان مردم دنیا ایجاد کند و ماه رمضان فرصتی متفاوت برای آن‌هاست.

مایکل تامپسون از سازمان «کشیشان یک مسیر» در این باره گفت: ما قطعا نیاز به عبادت و نماز جمعی در سرتاسر جهان داریم تا مشکلی را که تمام جهانیان به آن مبتلا شده‌اند را حل کنیم و حل مشکلات ریشه در عشق دارد. من مسلمانان را دوست دارم و برخلاف باورهای رایج مسلمانان مردمی خانواده‌دار با رویاها و آرزوهای مشابه هستند.

تامپسون افزود: به مدت 4 هفته ما هر روز در اتحاد با مردم سرتاسر دنیا به عبادت می‌پردازیم و ویدئو‌هایی را با موضوعات ملی یا مذهبی به اشتراک می‌گذاریم. این ویدئوها موضوعاتی چون پرستش، لیبی، مزامیر، سومالی و غیره را دربرخواهند داشت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha