جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کمیلی

حوزه/ دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی از اجرای طرح تبلیغ چهره به چهره « افطار تا سحر» در پارک ها و بوستان های خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در نیمه دوم امسال اجلاس استانی نماز در این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسین کمیلی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با تاکید بر این که مبلغان در ماه مبارک رمضان تفسیر قرآن را محور تمامی برنامه‌های خود قرار دهند، گفت: ماه مبار رمضان فرصت مناسبی برای بیان احکام، تبیین سبک زندگی اسلامی، تفسیر قرآن، و ... می باشد.

وی ادادمه داد: یکی از طرح‌هایی که در مساجد خراسان جنوبی اجرا می‌شود، طرح سفیران صبح در مساجد است، که این طرح در راستای پر رنگ تر اقامه نماز جماعت صبح در مساجد خراسان جنوبی اجرایی می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی افزود: طرح «نیک» برای 120 یاور نماز در استان خراسان جنوبی برگزار شده و این افراد به انجام فعالیتهای فرهنگی، تبلیغی پرداخته وعملکرد وبرنامه‌های نمازخانه‌ها و مساجد را ارزیابی می‌کنند.

وی در ادامه از اجرای طرح تبلیغ چهره به چهره  با عنوان « افطار تا سحر» در پارکهای خراسان جنوبی  خبر داد، ابراز داشت: در ماه مبارک رمضان مسابقه پیامکی نماز با همکاری رسانه‌های خراسان جنوبی برگزار شده و هر روز به یکی از برندگان هدیه‌ای داده خواهد شد.

کمیلی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان 30 مبلغ و کارشناس مذهبی به روستاهای پر جمعیت خراسان جنوبی اعزام شده و به بیان احکام و اهمیت نماز می‌پردازند و نیز با موضوعات اخلاقی، عرفانی واهمیت نماز اول وقت احکام و حدیث و خطابه خواهند داشت.

دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم سال اجلاس استانی نماز در خراسان جنوبی برگزار می‌شود و امسال اجلاس‌های شهرستانی نماز را نیز در شهرستان‌های استان خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه امام جماعت در مدارس از دیگر برنامه‌های پیش رو ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha