پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حاج شیخ حسن پهلوانی تهرانی(ره)

حوزه/ مراسم تشییع و تدفین پیکر عالم ربانی مرحوم آیت الله حاج شیخ حسن پهلوانی تهرانی(ره)، با حضور روحانیون و مردم روزه دار، در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم تشییع پیکر عالم ربانی و عارف بالله مرحوم آیت الله حاج شیخ حسن پهلوانی(ره)، صبح امروز در فضایی آکنده از حزن و اندوه، با حضور علما، روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم روزه دار، از مقابل منزل آن مرحوم واقع در تهران، خیابان ۱۷ شهریور، بلوار قیام، کوچه شهید مهاجری برگزار شد.

پس از مراسم تشییع، نماز میت به امامت حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، بر پیکر مرحوم آیت الله پهلوانی تهرانی(ره) اقامه شد.

پیکر آن مرحوم پس از اقامه نماز میت، برای خاکسپاری به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام منتقل شد و در ضلع شرقی این آستان مقدس، در دل خاک آرام گرفت.

بر پایه این گزارش، مجلس بزرگداشت مرحوم آیت الله پهلوانی تهرانی(ره)، چهارشنبه 10 خردادماه از ساعت 17:30 تا 19 در مسجد علی‌بن موسی‌الرضا(ع) واقع در تهران، میدان شهدا، خیابان شهید قادری(سقاباشی) برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مرحوم آیت الله حاج شیخ حسن پهلوانی تهرانی(ره)، ظهر روز شنبه، بر اثر عارضه قلبی، در سن 86 سالگی، در یکی از بیمارستان های تهران، دارفانی را وداع گفت و به لقاءالله پیوست.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha