جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمد حسین سالاری - گناباد

حوزه/ مسئول امور مبلغین تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد از افزایش ۱۰ درصدی استقرار روحانی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسین سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گناباد با اعلام این خبر، گفت: تاکنون همزمان با ماه مبارک رمضان،‌ تعداد ۱۶۲ روحانی در مناطق شهری و روستایی گناباد مستقر شدند.

وی اظهار کرد: تعداد ۲۲ نفر از این روحانیون از شهرهای مشهد و قم و مابقی روحانیون گنابادی می باشند، که در ۷۲ مسجد داخل شهر و ۹۰ مسجد از روستاهای گناباد استقرار یافتند.

مسئول امور مبلغین تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد افزود: در رمضان سال جاری به نسبت ماه مبارک سال گذشته در زمینه اعزام و استقرار روحانی مبلغ در مساجد شهری و روستایی گناباد ۱۰ درصد رشد داشته است. این افزایش به گونه ای است که شب های قدر تعدادی دیگر از مساجد، متقاضی اعزام و اسکان روحانی مبلغ هستند.

حجت الاسلام سالاری در خصوص برنامه های روحانیون مبلغ در مساجد گفت: اقامه نماز جماعت، بیان احکام، برگزاری جلسات روخوانی قرآن کریم، تفسیر قرآن و تشریح موضوعات اخلاقی از مهمترین برنامه های روحانی های مبلغ است.

وی به برگزاری برنامه‌های قرآنی و مراسم اعتکاف در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: ماه رمضان بهترین فرصت برای انس گرفتن باخدا و بهترین اعمال در این ماه تلاوت قرآن است.

مسئول امور مبلغین تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد در پایان یادآور شد: در این ماه طرح ختم قرآن در بیشتر مساجد و حسینیه های شهری و روستایی گناباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha