جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد

حوزه/ رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با تاکید بر ضرورت پرهیز از ورود روحانیت به جناح بازی ها، افزود: حوزه علمیه جایگاه ارزشمند و والایی دارد و نباید ستاد انتخاباتی افراد قرار گیرد، زیرا این امر در شأن حوزه نیست .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، در همایش بصیرتی  در مکتب نرجس(س) مشهد، در جمع خواهران طلبه، با اشاره به مسئله انتخابات، درباره چگونگی شناخت گزینه اصلح و وظیفه حوزه های علمیه در این عرصه گفت: تکلیفی که حوزویان بر دوش دارند، روشنگری مردم است.

 رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی  با تاکید بر ضرورت پرهیز از ورود روحانیت به جناح بازی ها، افزود: حوزه علمیه جایگاه ارزشمند و والایی دارد و نباید ستاد انتخاباتی افراد قرار گیرد، زیرا این امر در شأن حوزه نیست .

وی، وظیفه حوزه و روحانیت را  معرفی الگو و شاخص عنوان کرد و ابراز داشت: رئیس جمهور آینده باید انقلابی، ولایی، استکبار ستیز، به دور از اشرافی گری و گره گشای مشکلات مردم باشد.

حجت الاسلام گنابادی نژاد در ادامه پیرامون تقوای سیاسی گفت: در عرصه انتخابات با وعده های دروغ و خلاف عقل برخی کاندیداها مواجه هستیم، لذا مردم باید با بصیرت کامل، اصلح را انتخاب کنند و فریب وعده ها را نخورند.

برپایه این گزارش، در پایان این همایش جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

313/24

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha