جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان با تاکید بر ضرورت انتخاب اصلح، گفت: همان خدایی که امر فرموده در دل شب عبادت کنیم، به ما امر می کند که با کفار و منافقان بجنگیم و در حال حاضر جهاد با دشمنان خدا و کشور، انتخاب فردی اصلح برای ریاست جمهوری ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، عصر امروز در همایش تبیین «ویژگی های مدیر متدین و انقلابی»، در مسجد میزاتقی شهر همدان گفت: خوشا به سعادت کسی که در ایام مبارک رجب، شعبان و رمضان بخواهد در مسیر الهی قدم گذارد، به طوری که همه اعمال و حرکاتش برای او عمل صالح نوشته شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اتحاد بین مسلمین در برابر کفار، تاکید کرد: ما باید حرکتی در انتخابات انجام دهیم که راه را بر فتنه های دشمنان ببندیم و کفار را ناراحت کنیم، همانند مقاومتی که از اول انقلاب تاکنون در برابر نیرنگ های دشمنان اسلام داشته ایم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انتخابات هم می تواند برای ما راهی به سوی بهشت باشد و هم راهی برای گمراهی و ضلالت؛ در این صحنه ما خودمان هستیم که راه را انتخاب می کنیم.

وی با بیان این که شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است، به تفکر اشتباه جدایی دین از سیاست اشاره کرد و گفت: وسوسه های دشمنان اسلام طوری در اذهان قرار گرفته که بعضی فکر می کنند دین از سیاست جدا است، در صورتی که این تفکر غلط است و دین یعنی همان سیاست.

مدیر حوزه علمیه همدان با بیان این که مومنان، افرادی هستند که صادقانه با خداوند متعال معامله می کنند و در حال حاضر معامله با خدا شرکت در انتخابات، شناختن و شناساندن فرد اصلح است، تصریح کرد: هدف اصلی تمام کارهایمان باید رضای باری تعالی باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه در ادامه افزود: اگر اعمالمان برای خداوند متعال باشد، تبدیل به عبادت می شود و همان خدایی که امر فرموده در دل شب عبادت کنیم، به ما امر می کند که با کفار و منافقان بجنگیم و در حال حاضر جهاد با دشمنان خدا و کشور، انتخاب فردی اصلح برای ریاست جمهوری ایران اسلامی است.

آیت الله موسوی اصفهانی در ادامه با بیان اینکه هدف تمامی ما پیروزی اسلام است، گفت: ما نباید بگوییم دین و انقلاب برای ما چه کرده است، چرا که همیشه بدهکار اسلام و انقلاب هستیم و باید به خودمان در هر زمان بگوییم ما برای انقلاب چه کرده ایم و چه خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های رئیس جمهور اصلح، بیان داشت: در حال حاضر ما باید فردی را انتخاب کنیم که ولایت مدار، انقلابی و متکی به توان داخلی بوده و اعتقاد به اقتصاد مقاومتی داشته باشد و پیشرفت را در خارج از کشور نبیند.

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: یکی دیگر از ویژگی های رئیس جمهور اصلح این است که با حقوق های نجومی مبارزه کند و به خصوص در رابطه با توصیه های رهبر معظم انقلاب عملکرد جدی داشته و مطیع رولی فقیه باشد.

مدیر حوز علمیه همدان با اشاره به ضرورت تبیین معیارهای انتخاب اصلح، تصریح کرد:  بصیرت افزایی ما باید به دور از تخریب، تهمت و غیبت باشد و همه فعالیت هایمان در چار چوب قانون  باشد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha