جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام خطاط

حوزه/حجت الاسلام خطاط از برنامه ریزی، تدوین و اجرای ۲۵ برنامه شاخص بصیرتی در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام عبدالامیر خطاط در جمع مدیران مدارس حوزه علمیه استان اصفهان، با اشاره به فعالیت های بسیج اساتید حوزه استان، اظهار کرد: بسیج اساتید حوزه اصفهان متفاوت از بسیج طلاب است و در عرض بسیج طلاب نیست و مستقیم از طرف نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استان مدیریت می شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی بسیج اساتید حوزه اصفهان اقدامی ابتکار و نوین بود  که پس از آن شاهد فراگیر شدن این فعالیت در سطح حوزه های کشور بودیم، گفت: مخاطب بسیج اساتید حوزه علمیه اصفهان  اساتید سطوح عالی حوزه و یا نخبگان حوزوی که در زمینه های پژوهشی و تبلیغی  فعالیت دارند، و دارای قدرت تاثیر در بین طلبه ها هستند، بوده.

مسئول بسیج اساتید حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: بسیج اساتید برای سال 96، 25 برنامه تدوین  و برنامه ریزی کرده است  که با همت شورای بسیج اساتید  سلسله جلسات بصیرت افزایی  و سیاسی  با سخنرانی  کارشناسان سیاسی کشوری طرح ریزی شده است.

وی افزود:  خلاء بینش سیاسی و تحلیل های بنیادی سیاسی در بین طلاب وجود دارد و برنامه ریزی برای تعامل دو سویه نخبگان بسیجی و بسیج اساتید برای ارتقا  حوزه علمیه اصفهان صورت گرفته است.

حجت الاسلام خطاط ابراز کرد: افزایش شور و نشاط سیاسی در میان طلاب و حوزویان و حرکت به سمت و سوی  انتخاب اصلح از وظایف و رسالت ها در  این ایام است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha