پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حاج احمد

حوزه/ر مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون اصفهان گفت: هدف دشمن بدبین کردن اذهان مردم نسبت به نظام و ولایت فقیه بوده و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است، لذا تحقق حضور حداکثری مردم به منظور خنثی سازی این هدف و بیمه کردن انقلاب، امری لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام میثم حاجی احمد، صبح امروز در نشست سیاسی با موضوع «مولفه های اصلی انتخابات» که در مدرسه علمیه حضرت فاطمه محدثه(س) اصفهان برگزار شد، با اشاره به اهمیت جانفشانی در راه ولایت و امامت، گفت: محبت ما به امام عصر(عج) تا چه اندازه است؟ آیا به اندازه ای به ایشان محبت داریم که جان خود را در راه حضرت فدا کنیم؟

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون اصفهان تصریح کرد: ما باید با درست عمل کردن به وظیفه خود زمینه را برای ظهور و فرج آقا آماده کنیم و تا شرایط را مهیا نکنیم انتظار معنا نمی دهد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات و ضرورت انتخاب اصلح، افزود: باید برای انتخاب اصلح اولویت هایی را لحاظ کنیم که حضور حداکثری و انتخاب کاندیدای تراز انقلاب اسلامی ایران در آن مدنظر باشد.

حجت الاسلام حاجی احمد در خصوص حضور حداکثری تصریح کرد: چون هدف دشمن بدبین کردن اذهان مردم نسبت به نظام و ولایت فقیه بوده و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است، لذا تحقق حضور حداکثری مردم به منظور خنثی سازی این هدف، و بیمه کردن انقلاب، امری لازم و ضروری است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون اصفهان ادامه داد: تاریخ اسلام از بعثت شروع شد با غدیر استحکام یافت و با عاشورا احیا شد، اینک انقلاب اسلامی مقدمه ظهور و جهانی شدن اسلام است و فردی که قرار باشد در رأس قوه مجریه قرار گیرد باید به این سیر تاریخی ایمان محکم داشته باشد.

وی با برشمردن عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی، بیان کرد: اسلام، ولایت فقیه، حضور حداکثری مردم و گفتمان مقاومت و استکبار ستیزی، چهار رکن ماندگاری انقلاب است، البته اسلام موتور محرکه و ولایت فقیه سکاندار آن است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون اصفهان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو نسبت به انتخابات گذشته اذعان داشت: فتنه ای که دشمنان خارجی و عناصر وابسته داخلی آن ها پایه گذاری کرده اند این است که نفوذ کلام رهبری را با عناوینی مانند مذاکره و تعامل کم رنگ و بی اثر جلوه دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha