جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدجواد نظافت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نظافت با اشاره به این که مردم در انتخابات فریب القائات دشمن را نخورند، گفت: دشمنان برای ملت ایران دلسوزی می‌کنند و می گویند به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای و به کدامیک رای ندهید و متاسفانه برخی افراد نیز در داخل کشور به این توطئه توجه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گناباد، حجت‌الاسلام محمدجواد نظافت، امروز در نشست حلقه های صالحین شهرستان گناباد که در محل سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک مبعث رسول الله(ص) گفت: برای رسیدن به درک صحیحی از بعثت رسول گرامی اسلام باید از دوران جاهلیت آگاهی‌های لازم را داشته باشیم چراکه در دوران جاهلیت همه ارزش‌ها تغییر کرد و بشر در جهل علمی و عقلی قرار داشتند.

مسئول مدارس علمیه حضرت مهدی(عج) مشهد اظهار کرد: یکی از اشتباهات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، عدم یادآوری شرایط قبل از پیروزی انقلاب و جاهلیت آن دوران بود، چراکه حافظه تاریخی مردم ضعیف و گذشته انقلاب به فراموشی سپرده‌شده است، لذا باید بر اساس آیات قرآن کریم دوران جاهلیت مدام برای مردم یادآوری شود.

وی افزود: دشمنان از شرایط بی خبری و بی‌اطلاعی مردم به ویژه جوانان از گذشته ایران اسلامی به نفع خود استفاده کرده و حقایق را واژگون جلوه می‌دهند.

مسئول مدارس علمیه حضرت مهدی(عج) مشهد، طرح صالحین را استمرار سبک تربیتی پیامبر اسلام(ص) و مدلی برای نصرت مردم دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در دوران خفقان پهلوی، سبک تربیتی مردم را با تأسی از سبک پیامبر اسلام(ص) آغاز کرد و شاگردان و یاورانی در این راه تربیت و زمینه خیزش عمومی مردم ایران فراهم و رژیم پهلوی سرنگون شد.

 حجت الاسلام والمسلمین نظافت ادامه داد: علی رغم خدمات فراوانی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور انجام‌ شده است، متاسفانه از فعالیت‌های تربیتی غفلت شده است، لذا اگر به تربیت انسان‌ها توجه نشود، تمامی این اقدامات ابتر است.

 طرح صالحین، محور تربیت و انسان‌سازی

مسئول مدارس علمیه حضرت مهدی(عج) مشهد بابیان اینکه محور طرح صالحین، تربیت و انسان‌سازی است، تصریح کرد: طرح صالحین در تمامی حوزه‌های مورد نیاز جامعه فعالیت با محوریت تربیت انسان انجام می‌دهد.

 این کارشناس مذهبی، طرح صالحین بصیرت را یکی از مهم‌ترین عرصه‌های طرح ها برشمرد و تصریح کرد: بسیج باید در مسائل سیاسی از مسائل آگاهی کامل داشته باشد، البته بسیج فراتر از حزب و گروه بوده و سرباز ولایت است.

وی به انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ نیز اشاره کرد و افزود: دشمن همواره درصدد فریب دادن مردم است، لذا وظیفه بسیجیان و ارکان صالحین، تبیین و آگاه کردم عموم جامعه به دسیسه های دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین نظافت با اشاره به این که مردم در انتخابات فریب القائات دشمن را نخورند، گفت: دشمنان  برای ملت ایران دلسوزی می‌کنند و می گویند به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای و به کدامیک رای ندهید و متاسفانه برخی افراد نیز در داخل کشور به این توطئه  توجه می‌کنند.

مسئول مدارس علمیه حضرت مهدی(عج) مشهد به افزایش عوام‌فریبی در آستانه انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: برخی‌ شعار دور شدن سایه جنگ از سر مردم را مطرح و مذاکره را راهبرد آن می‌دانند، درحالی‌که بر اساس آیات قرآن کریم باید برای در امان ماندن از حمله دشمنان، آنان را ترساند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha