شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بسیج مردمی عراق

حوزه/ کریم النوری از فرماندهان بسیج مردمی عراق، امروز در واکنش به ادعای یکی از روزنامه های عربستان درباره کمک مالی قطری ها به بسیج مردمی، این ادعا را تکذیب کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کریم النوری از فرماندهان بسیج مردمی عراق، امروز در واکنش به ادعای یکی از روزنامه های عربستان درباره کمک مالی قطری ها به بسیج مردمی، این ادعا را تکذیب کرد.

نوری گفت: عربستان می خواهد بحران خود با کشور قطر را به عراق هم منتقل کند و از این رو ادعای کمک 500 میلیون دلاری قطر به بسیج مردمی را مطرح کرده است.

روزنامه عکاظ عربستان در شماره دو روز پیش خود (29 می) ادعا کرده بود که بسیج مردمی عراق حدود 500 میلیون دلار کمک مالی از جانب قطر دریافت کرده است و این کمک ها توسط یک هواپیما و 24 نفر از خاندان حاکم قطر در آوریل گذشته به عراق منتقل شده است.

وی افزود: بسیج مردمی عراق هیچ گونه کمک مالی از قطر و کشور دیگری دریافت نکرده و ما تاکید می کنیم که دولت عراق می تواند نیازها و حقوق مورد نیاز بسیج مردمی را بدون کمک بیگانگان و دشمنان عراق تامین کند.

این فرمانده بسیج مردمی خاطرنشان کرد: هدف عربستان از انتشار این اخبار دروغین در درجه اول اهانت به بسیج مردمی و کمرنگ ساختن فداکاری های آنها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha