پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در کرمانشاه خبر داد.

عباس سروری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه اظهار داشت: شخصیت امام خمینی (ره) را در قرن حاضر باید منحصر بفرد عنوان کرد؛ ایشان کسی بودند که توانستند به پشتوانه ملت ایران، رژیم طاغوت که عمری بیش از 2500 سال داشت را سرنگون ساخته و حکومت اسلامی به معنای واقعی را در این کشور پیاده نماید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با تاکید بر اینکه امام مرد خدا بود نه دنیا، تاکید کرد: خداوند را شکر می کنیم که بنیانگزار این نظام مقدس کسی همانند امام راحل بودند و ادامه دهنده راه ایشان، خلف صالح امام خمینی (ره) حضرت آیت الله خامنه ای هستند که شخصیتی بسیار وارسته و در همه ابعاد کامل می باشند.

وی با اشاره به اینکه نیاز اصلی امروز کشور  در بحث اتحاد در مسیر ولایت فقیه و آرمانهای امام راحل و شهداست، گفت: اگر می خواهیم در این دنیا و منطقه به سلامتی کشتی اسلام را در تلاطم امواج هدایت کنیم، بی شک نیازمند همراهی و رهنمودهای مقام عظمای ولایت هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه به برنامه سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در کرمانشاه اشاره کرد و عنوان داشت: همزمان با دیگر نقاط کشور مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تاکید کرد: این مراسم راس ساعت 18 عصر روز یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی برگزار می گردد.

سروری عنوان داشت: در ادامه سخنرانی این شخصیت حوزوی، نماز مغرب و عشا به امامت آیت الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه اقامه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha