پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یوسف قرضاوی

حوزه/ وزارت فرهنگ و رسانه عربستان اعلام کرد به خاطر قرار گرفتن نام قرضاوی در لیست تررویست ها از این پس محدودیت های شدیدی را علیه تالیفات وی اعمال خواهند کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی تیره شدن روابط عربستان و قطر و با توجه به پناهندگی و حضور شیخ یوسف قرضاوی در این کشور، وزارت فرهنگ و رسانه عربستان اعلام کرد به خاطر قرار گرفتن نام قرضاوی در لیست تروریست ها از این پس محدودیت های شدیدی را علیه تالیفات وی اعمال خواهند کرد.

هانی الغفیلی سخنگوی وزارت فرهنگ عربستان ضمن اعلام این خبر گفت: این وزارتخانه از روز یکشنه تصمیمات خود علیه تالیفات قرضاوی را اجرایی می کند.

اما در واکنش به این اقدام عربستان، یوسف قرضاوی با کم اهمیت دانستن این تصمیم وزارت فرهنگ عربستان و اقدام مصر و عربستان و بحرین در قرار دادن نام او در لیست تروریست ها با نوشتن یادداشتی در صفحه خود در شبکه های اجتماعی نوشت: باطل مانند حباب باد کرده است که اندکی بالا می رود، اما به زودی متلاشی می شود و چیزی از آن باقی نمی ماند.

شیخ قرضاوی رئیس اتحادیه ناکارآمد موسوم به علمای مسلمان و از مخالفان حکومت سوریه و حامیان تررویست های سوریه است که پیش از این گفته بود آرزو دارد در حلب در کنار تررویست ها بجنگد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha