شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان

حوزه/ جنبش حماس امروز صبح با انتشار بیانیه ای سخنان عادل جبیر وزیر امور خارجه عربستان را محکوم کرد و آن را سخیف و بی ارزش دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنبش حماس امروز صبح با انتشار بیانیه ای سخنان عادل جبیر وزیر امور خارجه عربستان را به زیان مردم فلسطین و امت عربی و اسلامی دانست.

در بیانیه حماس آمده است: ما سخنان وزیر خارجه عربستان علیه جنبش حماس را سخنانی سخیف و بی ارزش می دانیم و آن را محکوم می کنیم و بر این باوریم سخنان الجبیر با ادعای عربستان در حمایت از فلسطین سازگاری ندارد.

حماس افزود: سخنان جبیر بر خلاف قوانین بین المللی و موضع گیری های عربی و اسلامی است که همواره بر حق مردم فلسطین در مبارزه و آزادسازی سرزمین خود تاکید دارد و اکنون اسرائیل از این سخنان و اظهارات به عنوان بهانه ای برای ارتکاب جنایت های بیشتر علیه مردم و سرزمین فلسطین و مسجدالاقصی استفاده می کند.

جنبش حماس در ادامه تاکید کرد: از عربستان انتظار داریم دست از این سخنان و اظهارات بردارد؛ چرا که این گونه اظهار نظرها به زیان عربستان است.

عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان دیروز گفته بود که صبر ما در برابر سیاست های قطر تمام شده و دوحه باید حمایت های خود از حماس را متوقف سازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha