جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 416026
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
احمد بحر از مسئولان حماس

حوزه/ مسئول حماس گفت: برخی عرب ها بنا دارند برای سفر ترامپ به منطقه قربانی کنند تا سرسپردگی خود را به او ثابت کنند و البته این افراد از آرمان ها و قوابت فلسطین و مقاومت عقب نشینی خواهند کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، احمد بحر از رهبران جنبش حماس در مراسمی به مناسبت بزرگداشت روز "نکبت" فلسطین در مورد پیامدهای منفی سفر ترامپ به منطقه هشدار داد و از مسئولان فلسطینی و حاکمان عربی خواست به هیچ وجه از آرمان های فلسطین دست نکشند.

وی افزود: برخی عرب ها بنا دارند برای سفر ترامپ به منطقه قربانی کنند تا سرسپردگی خود را به او ثابت کنند و البته این افراد از آرمان ها و قوابت فلسطین و مقاومت عقب نشینی خواهند کرد و با اشغالگران رابطه برقرار کرده و می کنند.

احمد بحر تاکید کرد: مقاومت اسلامی باید همچنان در راس اولویت های ما باشد و از همکاری  و هماهنگی امنیتی با اشغالگران خودداری کنیم.

این عضو ارشد حماس در ادامه با تاکید بر آرمان های فلسطین، برجسته ترین آرمان فلسطین را محدوده جغرافیایی آن از بحر تا نهر دانست و افزود: ما از یک ذره خاک فلسطین نمی گذریم و حق خود در این سرزمین را مقدس می دانیم و همچنان به آزادسازی فلسطین می اندیشیم و با مقاومت و وحدت و ایستادگی به این راه ادامه خواهیم و اعتنایی به توطئه های منطقه ای و بین المللی نداریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha