چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی

حوزه/ سید الحوثی گفت: نظام عربستان می خواهد به تنهایی رهبر امت عربی باشد اما نه رهبری که بخواهد به امت عربی و اسلامی خدمت کند بلکه برای اینکه پلیس و مزدور آمریکا در منطقه و سرسپرده آنها باشد و برنامه های آنها را اجرا کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن روز گذشته در سلسله سخنرانی های رمضانی خود گفت: نظام عربستان با تمام توان خود تلاش می کند ستون خیمه منطقه و پلیس آمریکا در میان کشورهای عربی باشد و این فرصت را از تمام کشورهای عربی دیگر سلب کند.

وی افزود: نظام عربستان می خواهد به تنهایی رهبر امت عربی باشد اما نه رهبری که بخواهد به امت عربی و اسلامی خدمت کند بلکه برای اینکه پلیس و مزدور آمریکا در منطقه و سرسپرده آنها باشد و برنامه های آنها را اجرا کند.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: قطر امروز دو راه پیش روی خود دارد یا اینکه کاملا رهبری و زعامت عربستان را بپذیرد و در برابر او کرنش کند و یا اینکه از طبیعت تناقض های موجود در منطقه استفاده کرده و موضع گیری های خود را حفظ کند و انتخاب قطر در روز های آینده معلوم خواهد شد.

سید الحوثی در مورد نشست علما و حکمای یمن در دهم ماه رمضان نیز گفت: نشست حکمای یمن در دهم ماه رمضان نشستی فراگیر و موفق بود که اکثر علما و روحانیون و حکما و عقلا از اقشار و گروه های مختلف در آن شرکت داشتند و همگی بر ضرورت وحدت در برابر دشمنان متجاوز تاکید کردند.

وی افزود: این حضور چشمگیر و انبوه علمای یمن پیام روشنی داشت و نشان از اخلاقیات ملت یمن است و اینکه هیچ کس نمی تواند آنها را فریب دهد؛ چراکه ما انسان هایی ساده نیستیم و بازیچه دست دشمن نخواهیم شد.

سید عبدالملک بدرالدین اظهار امیدواری کرد تلاش ها و جنبش داخلی میان مردم و گروه ها همچنان ادامه داشته باشد و تصمیمات این نشست ها نیز حفظ و اجرایی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha