شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کنفرانس مخالفت با تجاوز عربستان به یمن در هند برگزار شد

حوزه/ به مناسبت سپری شدن ۸۰۰ روز از تجاوز عربستان به یمن، تعدادی از سازمان ها و مراکز جهانی حقوق بشرِ مخالف با تجاوز عربستان به یمن، یک کنفرانس مطبوعاتی بین المللی با عنوان "تجاوز به یمن را متوقف کنید" برگزار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت سپری شدن 800 روز از تجاوز عربستان به یمن، تعدادی از سازمان ها و مراکز جهانی حقوق بشرِ مخالف با تجاوز عربستان به یمن، یک کنفرانس مطبوعاتی بین المللی با عنوان "تجاوز به یمن را متوقف کنید" برگزار کردند. این کنفرانس به مدیریت جنبش صلح جهانی و انجمن بین المللی BRICS برگزار شد.

در این کنفرانس دکتر مانورانجان موهانتی، دکتر کولدیپ سینگ، ممولانا جلال حیدر نقوی، سراج طالب، ابیمانا کوهار، شکیل قریشی، شاهد برادهان و فیروز ربانی به نیابت از اهل سنت و بوداییان هند سخنرانی کردند و در سخنان خود به بیان ابعاد غیر انسانی تجاوز عربستان به یمن پرداخته و سکوت سازمان های حقوق بشر در برابر این جنایت را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این کنفرانس با ارسال پیام هایی به وزیر امور خارجه هند و دفتر سازمان ملل از آنها خواستند اقدامی فوری در راستای مقابله با حملات بیرحمانه عربستان به مردم بی دفاع یمن انجام دهند.

این مراسم بخشی از پویشی جهانی به نام "تجاوز به یمن را متوقف کنید" است که همزمان با سپری شدن 800 روز از تجاوز عربستان به یمن در نقاط مختلف جهان برگزار می شود.

در گذشته کنفرانس های مشابهی نیز با این موضوع در استرالیا، آمریکا، غزه، ترکیه، لبنان، پاکستان و اندونزی برگزار شده است و کاستاریکا نیز خود را برای برگزاری این کنفرانس در هفته آینده آماده می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha