شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عکس

حوزه/ به منظور ترویج و تشویق بانوان طلبه مدارس سراسر استان یزد به امور پژوهشی و تقویت روحیه پژوهشگری مسابقه «ثبت لذت های پژوهشی» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، همزمان با فرارسیدن آخرین روزهای پایانی سال تحصیلی 95- 96 و به منظور حفظ روحیه پژوهشگران و تقویت آن و نیز استفاده بهینه از ایام تابستان، مسابقه ابتکاری «ثبت لذت های پژوهشی» در یزد برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، از دیگر اهداف این مسابقه که به همت معاونت پژوهش، فراخوان آن به مدارس استان یزد ارسال شده است، می توان انتقال تجربیات پژوهشگران به طلاب جدید وپژوهشگران نوقلم، کمرنگ شدن پژوهش هراسی و تقویت روحیه پژوهشگری برشمرد.

همچنین بانوان طلبه، اساتید و فارغ التحصیلان پژوهشگر و اعضای انجمن ها و هسته های علمی پژوهشی علاقه مند به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را در قالب دل نوشته، خاطره و داستان به معاونت پژوهش استان  تا پایان 30 تیر 96 ارسال کنند.

بر پایه این گزارش، شرایط عمومی ارسال آثار تایپ با وورد 2007 و با قلم نازنین و در قالب فایل پی دی اف یا وورد بوده و طلاب می بایست مشخصات کامل خود اعم از رتبه علمی، رشته، گروه علمی، نام مدرسه و مؤسسه آموزشی و شماره تماس همراه را نیز در فایل ارسالی ذکر کنند.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha