جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نبیل قاووق، نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان

حوزه/ شیخ نبیل قاووق با تاکید بر اینکه نتایج جنگ سوریه آینده منطقه را تعیین می کند گفت: لبنان اولین کشوری است که از این مسئله نفع می برد و باید با امید گرفتن از دستاورد های ارتش عراق و سوریه به جنگ در منطقه "جرود عرسال و "رأس بعلبک" ادامه دهد تا داعش را ریشه کن کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله با تاکید بر اینکه نتایج جنگ سوریه آینده منطقه را تعیین می کند و شکست داعش در سوریه و عراق به طور مستقیم با سرنوشت و آینده و هویت منطقه در ارتباط است، گفت: لبنان اولین کشوری از است که از این مسئله نفع می برد و باید با امید گرفتن از دستاورد های ارتش عراق و سوریه به جنگ در منطقه "جرود عرسال و "رأس بعلبک" ادامه دهد تا داعش را ریشه کن کند و از وطن و ملت حمایت کند.

شیخ قاووق این سخنان را در مراسم افطاری فرمانده شهید ابراهیم محمد الحاج(ابو محمد سلمان) که در منطقه "النبطیه" و با حضور فعالین و شخصیت ها و پدر شهید عماد مغنیه و هیئت هایی از موسسه شهدا و مجروحین و خانواده های شهدا برگزار شد، بیان کرد.

شیخ قاووق افزود: جنگ چه در سوریه یا در عراق باشد، ما به مقاومت ادامه می دهیم و اولویت خود که همان آمادگی برای مقابله با هرگونه خطر اسرائیلی است را فراموش نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: اسرائیل این روز ها رزمایش برگزار کرده و تهدید می کند؛ اما اسرائیل نباید افزایش قدرت نظامی، سیاسی و مردمی حزب الله و افزایش نقش داخلی و منطقه ای او را فراموش کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha