شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه سخنان خود با بیان اعزام ۷۷۰ مبلغ و مبلغه بومی و غیربومی در سطح استان اظهار داشت: این تعداد از مبلغین در ایام ماه مبارک رمضان مشغول فعالیت فرهنگی و تبلیغی در بین اقشار مختلف مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به تشریح فعالیت‌های فرهنگی اداره‌کل پرداخت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های اداره کل در سه محور برگزاری ستاد ساماندهی شئون فرهنگی ، اعزام مبلغ و فعالیت های قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان ارائه داد.
وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و تعیین سیاست های ویژه ماه رمضان، گفت: در این جلسه بر استفاده از ظرفیت های ماه رمضان جهت کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه توسط شبکه مبلغین، پرهیز از هرگونه اقدام در جهت تشدید اختلافات میان فرق اسلامی، ضرورت ابلاغ به واحدهای صنفی اغذیه فروشی و رستوران ها مبنی بر عدم توزیع و سلف غذا در ملاعام و آمادگی دستگاه های اجرائی دهیاری ها، شهرداری ها در شهرها و روستاها جهت انجام فضا سازی تبلیغی تاکید شد.
حجت الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام مبلغ اظهار داشت: در این راستا نشست شورای تبلیغ استان برگزار، و ضمن تشریح ضرورت های تبلیغی که مبلغین باید سرلوحه کار خود قرار دهند، مواردی از قبیل، تبیین آسیب های اجتماعی نظیر طلاق، حجاب و عفاف، اعتیاد و ...، تبیین مباحث اخلاقی و اجتماعی، تبیین شعار سال و نقش مردم در تحقق نامگذاری شعار سال، جریانات انحرافی و نقاط پیرامونی و لزوم وحدت اقشار مختلف مردم و جریانات سیاسی با محوریت ولایت مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه سخنان خود با بیان اعزام ۷۷۰ مبلغ و مبلغه بومی و غیربومی در سطح استان اظهار داشت: این تعداد از مبلغین در ایام ماه مبارک رمضان مشغول فعالیت فرهنگی و تبلیغی در بین اقشار مختلف مردم هستند.
حجت الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم گسترش فعالیت های قرآنی اضافه کرد: چهارمین همایش استانی ربیع القرآن با حضور رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و مسئولان تشکل های قرآنی استان برگزار شد.
وی با تشریح محورهای فعالیت های قرآنی استان، گسترش جلسات تفسیر و مفاهیم قرآن کریم، توسعه فعالیت های آموزشی، آشنا ساختن مردم با قرآن کریم، مراسمات و محافل جزءخوانی و مقابله خوانی قرآن کریم و برگزاری جلسات ویژه تفسیر را از محورهای فعالیت های قرآنی اداره کل عنوان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha