جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام جزایری ، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز

حوزه/ حجت الاسلام جزایری گفت: مدرسه علمیه امام خامنه‌ای در راستای ایجاد گفتمان انقلاب اسلامی، مجموعه‌هایی وابسته برای بصیرت افزایی و تبیین فرهنگ انقلابی در جامعه تشکیل داده است.

حجت الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به تشریح فعالیت‌های جامع این مدرسه پرداخت و اظهار داشت: مدرسه علمیه امام خامنه‌ای در راستای ایجاد گفتمان انقلاب اسلامی، مجموعه‌هایی وابسته برای بصیرت افزایی و تبیین فرهنگ انقلابی در جامعه تشکیل داد که «مجموعه فرهنگی طلیعه‌داران ظهور»، «هیئت انصارالمهدی(عج)» و «دبیرستان استعدادهای ناب» از مجموعه‌های وابسته می‌باشند.

وی با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه‌ها در ماه مبارک رمضان، گفت: «برنامه‌ریزی برای دروس و مباحثات طلاب»، «اعزام مبلغ به نقاط شهری و روستایی»، «تبلیغ چهره به چهره»، «برگزاری جلسات روشنگری» و «برگزاری دوره‌های تابستانه» بخشی از فعالیت‌های گسترده فرهنگی-تبلیغی مجموعه‌های وابسته فرهنگی به مدرسه علمیه امام خامنه‌ای است که قبل، حین و پس از ماه مبارک رمضان انجام شده و می‌شوند.

حجت الاسلام جزایری، با اشاره به آغاز ثبت‌نام جدید مقطع هفتم دبیرستان استعدادهای ناب، بیان داشت: مدرسه وابسته به حوزه علمیه، در دو ماه گذشته به صورت اینترنتی پیش ثبت‌نام متقاضیان ورود به دبیرستان استعدادهای ناب را در پایگاه اطلاع‌رسانی مدرسه آغاز نمود و چندی پیش هم با برگزاری آزمون ورودی، پرونده متقاضیان ورودی را خاتمه داد و هم‌اکنون کارشناسان مدرسه در حال مصاحبه با افراد قبول شده در آزمون ورودی می‌باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای، از اجرای دوره تابستانه اندیشه اسلامی برای دانش آموزان مقطع هشتم و نهم پس از ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: إن‌شاءالله مربیان دبیرستان استعدادهای ناب که همگی از طلاب ممتاز مدرسه علمیه می‌باشند، پس از ماه رمضان دوره‌های معرفتی را برای دانش آموزان برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «۲۰ شب مناجات خوانی با خداوند»، با حضور جمع کثیری از طلاب، روحانیون و فعالان فرهنگی کلان‌شهر اهواز، افزود: هیئت انصارالمهدی(عج)، ۲۰ شب مناجات خوانی با خداوند متعال را در مسجد آیت‌الله اشرفی اصفهانی برگزار نمود که این مراسم به محفلی برای جوانان مؤمن انقلابی تبدیل شده بود.

حجت الاسلام جزایری، در پایان با اشاره به تدوین برنامه جامع سال تحصیلی 96-97 مدرسه علمیه امام خامنه‌ای، اظهار داشت: معاونت طرح و برنامه به همراه معاونت آموزش مدرسه علمیه، در ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی آموزشی و سال حوزه را انجام داده‌اند که إن‌شاءالله پیش از ورود به سال تحصیلی جدید، برنامه‌های حوزه تدوین شده باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha