شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عسگری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان ضمن تاکید بر دستاوردهای روز جهاین قدس به عنوانی میراثی ارزشمند از معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: مراسم روز جهانی قدس برای نخستین بار در مصلای امام خمینی(ره) اصفهان با سخنرانی حجت الاسلام مصلحی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، جعفر عسگری پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به تشریح برنامه های راهپمایی امسال روز جهانی قدس پرداخت.

وی با اشاره به اینکه  پیامبر صلی الله علیه و آله  فرموده است که هر کس دست ستمدیده ای را بگیرد با ایشان در بهشت همنشین می شود گفت:  امام(ره) بر همین اساس برای دفاع از مظلومان فلسطین و اعلام انزجار از غاصبین قدس شریف این روز را بنا نهادند  و این یکی از اصول اسلامی و انقلابی است.

عسگری خاطرنشان کرد: تبیین آرمان های امام و انقلاب اسلامی  و اقدام برای بصیرت فازایی در جامعه  یکی از رسالت های مهم  ما است، تصریح کرد: امروز باید برای جوانان پاسخ های روشن و صریحی را برای چراهای ذهنی انها آماده کنیم، پاسخ به چرای یدفاع ما از مظلومین فلسطین و دفاع از مردم سوریه و جنگیدن باتکفیری ها از آن جمله است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ابراز کرد: حضور و شرکت بامعرفت و آگاهی جوانان در روز جهانی قدس باید در راس برنامه های ما باشد، روز جهانمی قدس امروز الگو و نماد ظلم ستیزی و دفاع از ممظلومین است.

وی افزود:در روز جهانی قدس باید به دنبال تبیین چهره واقعی رژِیم نامشروع و غاصب صهونیستی باشیم و جنایت های آنها را برای جهانیان تبیین کنیم و  پیمان نامبارک آل سعود، آمریکا و اسرائیل را رسوا کنیم.

عسگری در ادامه از برگزاری مراسم راهپمایی روز قدس برای نخستین بار در مصلای امام خمینی(ره) اصفهان به جای میدان امام خبر داد و گفت: سخنران اصلی این مراسم حجت الاسلام مصلحی، وزیر سابق اطلاعات است.

وی درپایان عنوان کرد: بزرگداشت این روز برکات بسیاری داشته و سبب وحدت جهان اسلام شده است و این وحدت دشمن را سراسیمه کرده است و از این رو به دنبال تفرقه میان مسلمین هستند؛ ان شاءالله با هوشیاری مسلمانان در آینده نزدیک شاهد پیروزی های چشمگیری باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha