چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 419497
۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
مهدی کلانترزاده

حوزه/ رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: هنر برترین و بزرگ‌ترین ابزار برای فعالیت فرهنگی دینی است که تلاش می کنیم با مشارکت اقشار مختلف هنرمند، از این ابزار استفاده مطلوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مهدی کلانترزاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» که در سالن اجتماعات کتابخانه حرم مطهر برگزار شد، ضمن تقدیر از مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران و سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای برگزاری این کارگاه اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای برگزاری این کارگاه انجام شده است که امیدواریم با اجرای آنها بتوانیم در عرصه تولید محتوا اقدامات مطلوبی انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه روایات مختلفی در مورد اجر زیارت حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) مطرح شده، اضافه کرد: در هیچ کدام از زیارتنامه‌های ائمه اطهار(ع) و امامزادگان، زیارتی که زائر حضرت را مخاطب قرار دهد مشاهده نمی‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) خاطرنشان کرد: افرادی که در کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» شرکت کرده‌اند به دنبال تهیه محتوا برای دهه کرامت و تکریم بانوی کریمه اهل بیت(ع) هستند به همین علت می‌توانیم آنها را خادم حرم مطهر بدانیم.

وی با اشاره به سخنان فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی تصریح کرد: هنر برترین و بزرگ‌ترین ابزار برای فعالیت فرهنگی دینی است که امیدواریم بتوانیم با مشارکت اقشار مختلف هنرمند از این ابزار استفاده مطلوبی داشته باشیم.

کلانترزاده با تاکید بر اهمیت برگزاری این دوره یادآور شد: امیدواریم امسال با استفاده از مشارکت هنرمندان رشته گرافیک بتوانیم طرح‌ها و برنامه‌های دهه کرامت را به شیوه متفاوت‌تری دنبال کنیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) خاطرنشان کرد: افرادی که در شهر قم زائر بانوی کریمه اهل بیت(ع) هستند مورد عنایت ویژه ایشان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha