شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله قمی

حوزه/ معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: مهمترین سرمایه المصطفی(ص)، وجود ده ها هزار طلبه و فارغ التحصیل پرشور و شعوری است که با انگیزه ای الهی و مثال زدنی مسیر خود را در المصطفی(ص) به پیش می برند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین قمی در یازدهمین اجلاس مدیران و نمایندگان المصطفی(ص)، تصریح کرد: امام زمان(عج) در جمع کسانی که عاشقانه و عارفانه همچون شعله ای جوشان زمینه ها را برای ظهور حضرت آماده می کنند، حضور به هم می رسانند.

معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری،  جامعه المصطفی(ص) را یکی از ارزشمندترین سرمایه های انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: جامعه المصطفی(ص) العالمیه ارزشمندترین مجموعه ای است که در سایه سار رهبر معظم انقلاب فعالیت نموده، یار و یاور ایشان است.

وی حمایت قاطع و صریح رهبر معظم انقلاب از المصطفی(ص) را از دیگر سرمایه های قابل توجه این مجموعه دانست و یادآور شد: ساختار های نهادینه شده المصطفی(ص) در داخل و خارج از ایران، یکی دیگر از سرمایه های ارزشمند این نهاد فاخر بین المللی به شمار می رود.

 معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری برخورداری از کارد مجرب، متدین و متعهد را از سرمایه های قابل توجه جامعه المصطفی(ص) عنوان کرد و ابراز داشت: مدیرانی با کوله باری از تجربه و اخلاص از دیگر سرمایه هایی است که با مدیریت ارزشمند و قابل تقدیر آیت الله اعرافی فعالیت می کنند.

وی هیئت امنای المصطفی(ص) را از دیگر سرمایه های ارزشمند این نهاد بین المللی ذکر نمود و اظهار داشت: مهمترین سرمایه المصطفی(ص)، وجود ده ها هزار طلبه و فارغ التحصیل پرشور و شعوری است که با انگیزه ای الهی و مثال زدنی مسیر خود را در المصطفی(ص) به پیش می برند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با تاکید بر این که صیانت از سرمایه های ارزشمند طلاب و دانش پژوهان را باید جدی بگیریم، اظهار داشت: جامعه المصطفی(ص) ابزار اصلی انقلاب در ارائه گفتمان های امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و انقلاب اسلامی به سراسر جهان است.

وی نقش اساتید و طلاب را در تولید و توزیع گفتمان های الهی برجسته دانست و یادآور شد: در هر گونه توسعه جامعه المصطفی(ص) باید توسعه گفتمانی مورد توجه قرار گرفته، بر خروجی محور بودن و تربیت دانش پژوهانی در تراز پاسخگویی به نیازهای جهانی و منطقه ای تاکید شود.

معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مجموعه ای که ضمن برخورداری از علم و دانش کافی و آراستگی به تقوا، از تحرک لازم برخودار باشد، قطعا به دست آوردهای ارزشمندی در عرصه های مختلف علمی و اجتماعی دست خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین قمی در پایان تصریح کرد: جامعه المصطفی(ص) با ریشه ای هزار ساله، ادامه دهنده راه بزرگان و علمای دینی حوزه هایی است که در گذرگاه های مختلف تاریخی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha