پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیر حوزه های علمیه/ آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه، برنامه پنج ساله، طرح تحول نظام آموزشی و طرح ها و برنامه های سال آتی جامعه المصطفی(ص) را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: جامعه المصطفی(ص) از پیشگامان طراحی اسنادکلان در میان مراکز دینی است.

آیت الله اعرافی در حاشیه برگزاری یازدهمین اجلاس مدیران و نمایندگان المصطفی(ص) در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» با بیان این که، این دوره از اجلاس مدیران، به همت همکاران و دبیرخانه علمی به لحاظ محتوا و مسائل کارشناسی، گامی رو به جلو بود، خاطرنشان کرد: بررسی موضوعات مورد ابتلا، راهبردی و مهم المصطفی(ص) در کمیسیون های تخصصی امری مهم و قابل توجه بود.

وی گستره همکاری های نظری در تمام مراحل برگزاری کمیسیون ها را خوب توصیف نمود و ابراز داشت: بررسی مسائل مطرح شده در صحن اجلاس، از مهمترین مباحث تکمیل کننده سلسله مباحث کمیسیون ها بود.

رئیس جامعه المصطفی(ص) ترسیم و تنظیم سندهای موضوعی جامع بر اساس دست آوردهای یازدهمین اجلاس مدیران و نمایندگان را مهم ارزیابی نمود و خاطرنشان کرد:  مقرر شده تا 6 ماه آینده سندهای جامع مهمی بر اساس موضوعات راهبردی مطرح شده در اجلاس ارائه گردد.

وی در ادامه برپایی نمایشگاه دستاوردهای جامعه المصطفی(ص) را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: علی رغم تلاش های ارزشمند صورت گرفته، این نمایشگاه با واقعیت های المصطفی(ص) فاصله های زیادی دارد.

مدیر حوزه های علمیه افزود: در نمایشگاه دستاوردها، حتی یک صدم محصولات و دست آوردهای جامعه المصطفی(ص) به نمایش گذارده نشده؛ اما با توجه به امکانات و فضای کم، این نمایشگاه ارائه دهنده نمای کلی و اجمالی از المصطفی(ص) است.

آیت الله اعرافی برنامه پنج  ساله، طرح تحول نظام آموزشی و طرح ها و برنامه ها سال آتی جامعه المصطفی(ص) را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: جامعه المصطفی(ص) از پیشگامان طراحی اسنادکلان در میان مراکز دینی است.

وی با تاکید بر این که دوره یازدهم اجلاس مدیران و نمایندگان المصطفی(ص) از لحاظ انسجام و پشتیبانی فعالیت ها گامی رو به جلو بود، یادآور شد:  از همه کسانی که در این اجلاس نقش آفرینی نموده اند، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha