جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسینی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی از ارائه دروس علوم انسانی از مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی حسینی در نخستین پیش نشست کنفرانس بین المللی ظرفیت شناسی و تاثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش های دینی اظهارداشت: دانشگاه مجازی المصطفی نخستین و بزرگترین مرکز آموزش عالی مجازی شیعی جهان اسلام می باشد که با رویکرد فعالیت های بین المللی از 90ملیت در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانش پژوه دارد.

وی افزود: این دانشگاه در حال حاضر دارای 7 دانشکده با محوریت علوم اسلامی است که ان شاءالله از مهرماه سال جاری برخی از رشته های علوم انسانی را نیز مورد تدریس قرار می دهد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: با توجه به توسعه و گسترش فضای مجازی و نیاز مبرم علاقه مندان به علوم آل الله و معارف اسلامی جامعه المصطفی العالمیه را بر آن داشت تا با موافقت وزارت علوم اقدام به تاسیس چنین مجموعه بزرگی را با 7 زبان پرمخاطب دنیا ( در حال حاضر) از جمله؛ فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه، اردو، ترکی آذری، ترکی استانبولی و از شهریور ماه سه زبان جدید سواحیلی، مالایی و اسپانیولی را به جمع دروس خود اضافه خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 50 هزار نفر از سوی این مرکز علمی به زبان فارسی مسلط شده اند بیان داشت: کرسی آموزش زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه یکی از معتبر ترین مراکز آموزش زبان فارسی است که در طول سالهای خدمت و فعالیت خود مشاوره ها و همکاری های متعددی را به سایر مراکز آکادمیک و علمی کشور در خصوص زبان آموزی ارائه نموده است.

رئیس دانشگاه بین المللی مجازی المصطفی ادامه داد: این دانشگاه با توجه به ظرفیت حوزوی و بین المللی که دارد توانسته طی سال های اخیر همایش ها  و نشست های علمی داخلی و بین المللی را برگزار کند و آثار و برکات علمی آن را به جامعه اسلامی عرضه نماید.

وی با اشاره به کنفرانس بین المللی ظرفیت شناسی و تاثیرگذاری فضای مجازی گفت: این کنفرانس در راستای اهداف و سیاست های علمی، تحقیقی و ترویجی دانشگاه صورت گرفته و بدون تردید افتخار دیگری برای شهر مقدس قم می باشد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha