شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ بلال شعبان

حوزه/ شیخ بلال سعید شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان به مالزی سفر و در همایش "شهادت" و کنفرانس های فکری و اعتقادی شرکت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ بلال سعید شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان به مالزی سفر و در همایش "شهادت" و کنفرانس های فکری و اعتقادی شرکت کرد.

شیخ شعبان در آغاز سفر خود با شیخ عبد الغنی شمس الدین هماهنگ کننده اتحادیه جهانی علمای مسلمین – شاخه مالزی دیدار کرد.

حاضران در این نشست بر ضرورت برقراری ارتباط میان اطراف جهان اسلام برای تحقق عدالت و نپذیرفتن تمام انواع ظلم منطقه ای و بین المللی تاکید کردند.

حاضران، ملت های جهان اسلام را به تمسک به توحید، وحدت کلمه و خروج از دایره درگیری های نژادی، مذهبی و داخلی که به نفع دشمنان امت اسلامی است دعوت کردند و اشاره کردند: فلسطین قطب نمای جنگ ها و درگیری های حقیقی است برای کسانی که خواهان دفاع از حق، سرزمین و مقدسات خود هستند.

هم چنین اشاره کردند: جاهلیت مدرن، چشم های برخی را کور کرده است و قطب نمای دوست و دشمن را گم کرده اند و برخی نهاد های رسانه ای و سیاسی عربی با تمام وقاحت برای مقابله با پروژه های مقاومت، تشکیک در آن و دعوت برای عادی سازی روابط با دشمن صیهیونیستی، تبلیغ می کنند و تمام این برنامه ها در جهت منافع و بر اساس قاعده " دشمن دشمن من، دوست من است" صورت می گیرد. همچنین اینان به بهانه های واهی برای قطع پیوند های ملی، دینی، قومی و تاریخی در میان ساختار امت تلاش می کنند و دشمنان را به دوستی گرفته و برادران دینی را دشمن قلمداد می کنند و این نهایت شقاوت و عین بلاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha