جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انتصاب مدیرمسئول و سردبیران رسانه رسمی حوزه

اختصاصی حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری به عنوان مدیرمسئول، حجت الاسلام عزیزی به عنوان سردبیر هفته نامه افق حوزه و حسن صدرایی عارف به عنوان سردبیر خبرگزاری حوزه منصوب شدند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه، طی حکمی، حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری را به سمت مدیرمسئول خبرگزاری حوزه و نشریه افق حوزه منصوب کرد.

در بخشی از حکم آیت الله اعرافی آمده است: امیدوارم با همراهی و همدلی همکاران آن مجموعه محترم و با اعتماد بر حضرت حق و استمداد از اولیای الهی، با نهایت مسئولیت پذیری، خردورزی، وقت گذاری، همگرایی، کارشناسی و اخلاق مداری در صیانت از این امانت الهی و ودیعه سازمانی، کامیاب و دستاوردهای پیشین را ارج نهاده و تعالی بخشیده و گامهایی بلند به پیش نهید... فرصت را مغتنم شمرده از خدمات ارزنده حجت الاسلام والمسلمین آقای حسن مولایی زیده عزه در طول مدت مسئولیت و همه مدیران، کارشناسان و کارکنان آن مرکز، صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

انتصاب سردبیران رسانه رسمی حوزه

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری نیز طی احکام جداگانه ای، حجت الاسلام رمضانعلی عزیزی را به سمت سردبیر نشریه افق حوزه و حسن صدرایی عارف را به سمت سردبیر خبرگزاری حوزه منصوب کرد.

در این احکام آمده است: رجاء واثق دارم با توکل بر خداوند عزیز رحیم و توسل به حضرات معصومین علیهم السلام به ویژه استمداد از حضرت ولی الله الاعظم ارواحنا فداه و در جوار تفضلات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و با بهره گیری از همه ظرفیت های درون و برون سازمانی و بهره مندی از دیدگاه های کارشناسی صاحب نظران و متخصصان و تدبیر و مدیریت جهادی در راستای اعتلا و بالندگی نهاد مقدس و فاخر حوزه های علمیه موفق باشید و در انجام وظایف و مسئولیت های محوله تجلی بخش مفهوم «احسن عملا» بوده و گام هایی موثر در ساخت تمدن نوین اسلامی بردارید. باذنه و منّه.

خاطر نشان می شود: پیش از این، آقایان یوسف ساعدی و کریم دلفانی سردبیری رسانه حوزه را برعهده داشتند که در جلسه ای از زحمات ایشان تشکر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha