شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، در جمع فرماندهان  ومسئولین عقیدتی سیاسی ارتش

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی آرامش کنونی کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و گفت: ملت ایران با تکیه بر نیروهای مقتدر و متدین مسلح هیچ زمان و موقعی از تهدیدات و تحریم های دشمن هراسی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، در جمع فرماندهان  ومسئولین عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی استان های زنجان، همدان و قزوین که در تالار اجتماعات لشگر 16 زرهی قزوین برگزارشد، به اقتدار امروز نیروهای مسلح در کشور اشاره کرد و گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشور در سایه نیروهای مسلح مقتدر به وجود آمده است و ما به داشتن چنین نیروهای دلاور و مقتدر همواره افتخار می‌کنیم و با وحدت و همدلی دولت و نیروهای مسلح و ملت روز‌به ‌روز بر پیشرفت ایران اضافه می‌شود.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین افزود: ما برای به دست آوردن امنیت و اقتدار کشورمان در هشت سال دفاع مقدس شهیدان والامقامی را تقدیم نمودیم و هم‌اکنون مهمترین وظیفه ما ادامه راه این شهدا است و تا آخرین نفس از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با دست‌یابی به علوم هسته ‌ای، نظامی و ساخت ناوشکن‌ها و موشک ها، در منطقه و جهان کشوری مقتدر شناخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان داشت: دشمنان نظام با ایجاد ناامنی، تهدید و جنگ هشت ساله به دنبال از بین بردن انقلاب بودند، ولی از آن غافل بودند که انقلاب با اعتقاد مذهبی و ولایی مردم به وجود آمده است.

وی در پایان آرامش کنونی کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و گفت: ملت ایران با تکیه بر نیروهای مقتدر و متدین مسلح هیچ زمان و موقعی از تهدیدات و تحریم های دشمن هراسی ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha