یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ذوعلم

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصریح کرد: برخلاف خواست دشمن، تحریم ها و فشارهای جدید آمریکا باعث آگاهی ، بصیرت و وحدت و انسجام بیشتر ملت ما می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: حدود 4 دهه است که استکبار جهانی با وجود همه تحریم ها و فشارها و جنگ تحمیلی و توطئه های گوناگون نتوانسته ملت را از انقلاب و رهبری جدا کند و ان شاءالله از این به بعد هم در سایه وحدت و بصیرت نخواهد توانست.

وی با اشاره به درماندگی نظام سلطه از رویارویی با انقلاب اسلامی ایران گفت: مسئولان و دولتمردان جدید آمریکا باید بدانند که در برابر ملت ایران قرار دارند که این ملت همه مشکلات و سختی ها را به چشم دیده اما از آرمان ها و ارزش های خود کوتاه نیامده است.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همچنین با اشاره به این که هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری باعث خنثی شدن توطئه های شوم دشمنان شده است، افزود: مادامی که مردم ما همچون 40 سال گذشته با هوشیاری و بصیرت و حضور در صحنه، پشت سر رهبر معظم انقلاب باشند به تعبیر حضرت امام(ره)، آمریکا و دیگر دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند چه آن که با تحریم و فشار بیشتر، آگاهی مردم از کینه و شیطنت دشمن بیشتر می شود و همین مساله باعث استقامت افزون تر آن ها می گردد.

وی خاطرنشان کرد: البته مسئولان کشور نیز در برابر گستاخی ها و تحریم های دشمنان نباید کوتاه بیایند بلکه می بایست پاسخ قاطعی به آن ها بدهند و از همه ظرفیت های ممکن استفاده کنند تا حقوق ملت و نظام اسلامی تامین شود.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha