جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین سید صادق میرشفیعی

حوزه/ سخنران حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه بیدار کردن فطرت‌های انسانی نسبت به خداوند متعال سبب نشاط و سرور می‌شود، گفت: علما و سخنران‌ها باید با هنرمندی خود به شیوه‌ای در مجالس با زبان فطرت از معرفت خداوند سخن بگویند که نشاط و سرور همه وجود مخاطبان را فراگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صادق میرشفیعی در نشست هم‌اندیشی سخنرانان حرم کریمه اهل بیت(ع) که با حضور تولیت آستان حضرت معصومه(س) در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه ایجاد شادی در میان مردم نیازمند آگاهی و دریافت فضل و رحمت الهی توسط مردم است، عنوان کرد: اگر مردم دستورات مورد نظر خداوند را درک کنند بدون انجام اعمال نادرست با نشاط و شاد می‌شوند.

وی اضافه کرد: علما باید آیات و روایات مرتبط با رحمت خداوند متعال را به مردم یادآور شوند چرا که زمانی که مردم با این آموزه‌ها آشنا شوند به صورت باطنی شاد می‌شوند.

سخنران حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه بیدار کردن فطرت‌های انسانی نسبت به خداوند متعال سبب نشاط و سرور می‌شود، تصریح کرد: علما و سخنران‌ها باید با هنرمندی خود به شیوه‌ای در مجالس با زبان فطرت از معرفت خداوند سخن بگویند که نشاط و سرور همه وجود مخاطبان را فراگیرد.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس برخی از روایات رفیق خوب بسیاری از اندوه‌ها را از یاد می‌برد، مطرح کرد: با وجود این نگاه نشاطی در جامعه ایجاد می‌شود که نتیجه آن علاقه و محبت نسبت به خداوند متعال خواهد بود؛ بیان فضائل اهل بیت(ع) نیز می‌تواند در افزایش نشاط افراد مؤثر باشد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha