شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی قزوینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی گفت: باید در فضاهای مجازی و حقیقی آموزش‌هایی داده شود تا مردم موضوع شادی حقیقی و همسو با سیره اهل بیت علیهم السلام را بشناسند و آن را از منازل خود آغاز کنند که دهه کرامت فرصت مناسبی برای تحقق این هدف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی قزوینی در هم‌اندیشی سخنرانان حرم کریمه اهل بیت(ع) که با حضور تولیت آستان مقدس در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با بیان اینکه باید برای انجام آسیب‌شناسی‌های لازم در حوزه شادی و نشاط مورد پسند اهل بیت(ع) نشست‌های تخصصی برگزار شود، اظهار کرد: اکنون فضای مجازی به پایگاهی برای عموم مردم تبدیل شده است چرا که بر اساس آمار وزارت ارتباطات 46 میلیون نفر با این فضا در ارتباط هستند به همین علت نباید نسبت به این فضا غفلت کنیم.

وی با اشاره به اینکه شبهات دینی در فضای مجازی افزایش یافته است، اضافه کرد: مجموعه‌های مخالفت نظام اسلامی در کنار یکدیگر قرار گرفته تا آموزه‌های نادرست را در این فضاها ترویج دهند.

مدیر شبکه جهانی ولایت بر شناسایی علل اندوه مردم تاکید کرد و گفت: باید برخی از شبکه‌های فضای مجازی که میلیونی مخاطب دارند را جذب کنیم تا آموزه‌های دینی را با استفاده از این بسترها به مردم انتقال دهیم، شبهاتی که در شرایط کنونی توسط دشمن مطرح می‌شود می‌تواند ضربه سنگینی را به اسلام بزند.

وی یادآور شد: باید در فضاهای مجازی و حقیقی آموزش‌هایی داده شود تا مردم موضوع شادی حقیقی و همسو با سیره اهل بیت را بشناسند و آن را از منازل خود آغاز کنند که دهه کرامت فرصت مناسبی برای تحقق این هدف است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی با بیان اینکه محیط‌ های آموزشی ظرفیت مطلوبی برای نشر معارف اهل بیت(ع) است که نباید نسبت به این ظرفیت غافل باشیم، اظهار کرد: باید نسبت به روایات اهل بیت(ع) در حوزه ولایت نگاه متفاوتی داشته و در این راستا آموزه‌های اولویت‌دار را به مردم انتقال دهیم.

وی از لزوم برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت مردم یاد کرد و ادامه داد: اقشار مختلف به ویژه کودکان باید در مسابقات فرهنگی با معارف اهل بیت(ع) آشنا شوند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha