سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ظهیری

حوزه/ سخنران حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: برخی از سخنرانی‌ها در مراسمات و مکان‌های مذهبی مختلف، با یکدیگر در تضاد است چرا که برخی افراد در نسخه‌پیچی دینی برای مردم نگاه سلیقه‌ای دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام و المسلمین ظهیری  هم‌اندیشی سخنرانان حرم کریمه اهل بیت(ع) که در سالن محراب برگزار شد، با اشاره به اینکه راهکارهای مطلوبی برای ایجاد نشاط و شادی در جامعه وجود دارد، اظهار کرد: تردید و شک در جامعه بیداد می‌کند به همین علت برخی از جوانان و نوجوانان از ورود به برخی عرصه‌های پرهیز می‌کنند و نسبت به برخی مباحث اندوهگین هستند.

وی عدم هماهنگی در تبلیغ آموزه‌های دینی و سخنرانی سخنرانان را علت ایجاد شک و شبهه دانست و اضافه کرد: باید از مباحث دینی که در برنامه سمت خدا گفته می‌شود تقدیر کنیم اما برخی از سخنرانی‌ها در مراسمات و مکان‌های مذهبی با یکدیگر در تضاد است چرا که برخی افراد در نسخه‌پیچی دینی برای مردم نگاه سلیقه‌ای دارند.

سخنران حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها با تاکید بر اینکه علما باید به نیاز جوانان توجه داشته باشند، تصریح کرد: سخنرانان و علما باید وحدت رویه مشخصی را برای رفع نیازهای جوانان تعیین کنند.

وی برطرف نشدن نیازهای نسل جوان را عامل ایجاد غم و اندوه دانست و عنوان کرد: اینکه شهوت جامعه به مرز انفجار رسیده مشکل‌ساز شده است؛ چرا که اگر این مشکل جوانان رفع شود می‌توانیم این افراد را به سمت دین هدایت کنیم؛ اما در نقطه مقابل اگر شهوت در وجود یک جوان افزایش یابد تعبد او از بین می‌رود.

حجت‌الاسلام  والمسلمین  ظهیری با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی سبب رفع اندوه می‌شود، اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند، چرا که با رفع مشکلات اقتصادی بسیاری از مشکلات جامعه رفع می‌شود به هیمن علت علما باید به ترویج روحیه قناعت و ترویج دیگر سیاست‌های مورد نظر اقتصاد مقامتی توجه داشته باشند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha