جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اپلیکیشن پایگاه استاد انصاریان

حوزه/نرم افزار تحت اندروید پایگاه اطلاع رسانی استاد انصاریان در بخش های متنوع علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، اطلاع رسانی از آخرین آثار استاد و سخنرانی های ایشان راه اندازی و از هم اکنون از طریق کافه بازار و پایگاه اطلاع رسانی در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

«حوزه»/ با توجه به درخواست کاربران پایگاه اطلاع رسانی  استاد حسین انصاریان مبنی بر راه اندازی و انتشار نرم افزار اندرویدی پایگاه، با تلاش بخش فنی موسسه علمی فرهنگی دارالعرفان این مهم اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ نرم افزار تحت اندروید پایگاه اطلاع  رسانی استاد انصاریان در بخش های متنوع علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، اطلاع رسانی از آخرین آثار استاد و سخنرانی های ایشان راه اندازی و از هم اکنون از طریق کافه بازار و پایگاه اطلاع رسانی www.Erfan.ir  در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

این نرم افزار که به تازگی در فروشگاه بازار منتشر شده و به صورت آفلاین نیز قابل استفاده می باشد، دارای بخش ها و قابلیت های مختلف از جمله ؛ اخبار، مقالات دینی، صوت جلسات استاد انصاریان، کلیپ های تصویری، پاسخگویی به سؤالات دینی و شبهات اعتقادی، قرآن، مفاتیح و... می باشد.

 از مهم ترین ویژگی های این برنامه، امکان تماشای سخنرانی های استاد انصاریان به صورت زنده می باشد.

 لینک دانلود برنامه از کافه بازار:

 https://cafebazaar.ir/app/com.erfan.app/?l=fa

 

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha