چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رونمایی از نرم افزار موبایلی حوزه علمیه خواهران

حوزه/ در دومین روز از نشست فصلی مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران از ۶ نرم افزار محتوایی و خدماتی مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران رونمایی شد.

مسئول دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهارداشت: این محصولات با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی اداری و تسهیل در امور ابتدا در قالب محیط دکستاب و سپس به صورت برنامه ویژه تلفن همراه تولید و امروز با حضور مدیران و معاونین حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور رونمایی شد.

دکتر علی طائی زاده ضمن معرفی این نرم افزارهای جدید بیان داشت: نرم افزار «شیدای امین» با محوریت زندگانی و سیره علمی و عملی حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها در دو نسخه فارسی و انگلیسی از جمله این نرم افزارها می باشند.

وی ادامه داد: نرم افزار «داشبورد آماری» ویژه مدیران ارشد حوزه علمیه خواهران طراحی شده است که با در اختیار داشتن آن مدیران می توانند از آخرین وضعیت مدارس، طلاب، اساتید، طرح های پژوهشی، پایان نامه ها و میزان ورودی و خروجی مدارس مطلع شوند.

وی افزود: « نرم افزار اخبار»، نرم افزار دیگری است که توسط این مرکز به منظور آگاهی کلیه مدیران از آخرین اخبار موجود در مدارس به صورت آنلاین و آفلاین مطلع خواهند شد.

طائی زاده بیان داشت: ارائه نسخه موبایلی « شبکه علمی پژوهشی» میان طلاب که در گذشته بر روی کوثر نت ارائه می شد به همت این مرکز به صورت نسخه موبایلی تهیه و قابل عرضه می باشد.

وی به آخرین نرم افزار رونمایی شده اشاره کرد و گفت: نرم افزار « دیدگاه همراه» با موضوع مکاتبات همراه ویژه مدیران سازمانی طراحی شده است که می توانند مکاتبات رسیده و ارسالی خود را توسط آن مدیریت کنند.

مسئول دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: کلیه سرویس های ارائه شده با قابلیت نرم افزار اندروید و ویژه تلفن همراه می باشند که با هدف تسهیل در ارائه خدمات طراحی و تولید شده اند.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha