شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام اکبر بیگلری

حوزه/ دادستان ویژه روحانیت در غرب کشو با بیان این که آن چیزی که امروز خواب را از چشم دشمنان اسلام برده است، ولایت فقیه است، گفت: تلاش دشمنان این است که روحانیت را از خط واقعی خود منحرف کنند، ولی تا زمانی که در خط ولایت فقیه باشیم، این آرزوی دشمن هیچ وقت محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام اکبر بیگلری، ظهر امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه، اظهار داشت: تشکیل دادگاه ویژه روحانیت از برکات امام راحل است که  با این کار می خواستند شان و جایگاه روحانیان را حفظ کنند.

وی با اشاره به تشکیل شورای صلح و سازش در دادگاه ویژه روحانیت، ادامه داد: یکی از مهمترین آسیب های پیش روی حوزویان، بحث ورود به مسایل و امور اقتصادی است که این امر در شان این قشر نمی باشد، زیرا طلبه و روحانی آمده که کار معنوی و دینی انجام دهد نه کار دیگری.

دادستان ویژه روحانیت در غرب کشور با تاکید بر ضرورت حفظ زی طلبگی، افزود: اساتید بر روی کیفیت کار کنند تا کمیت، و طلبه هایی گزینش شوند که انقلابی باشند.

حجت الاسلام بیگلری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به روحانیت عزت ویژه ای داد و باید قدر این انقلاب را بدانیم، گفت: دشمنان می خواهند اسلامی که در ایران است همانند اسلام عربستان خنثی و بی اثر باشد.

وی با بیان این که آن چیزی که امروز خواب را از چشم دشمنان اسلام برده است، ولایت فقیه است، ابراز داشت: تلاش دشمنان این است که روحانیت را از خط واقعی خود منحرف کنند، ولی تا زمانی که روحانی در خط ولایت فقیه باشد، این آرزوی دشمن هیچ وقت محقق نخواهد شد.

دادستان ویژه روحانیت در غرب کشور در ادامه به وظایف طلاب و روحانیون اشاره کرد و گفت: انس با قرآن، احترام به استاد، ارتباط با اهل بیت(ع)، حرکت در خط ولایت فقیه، استکبار ستیزی، پاسخ عالمانه به شبهات و صیانت از انقلاب اسلامی از وظایف مهم روحانی و طلبه است، لذا  طلاب باید بصیرت خود را حفظ کنند و از مسیر و خط ولایت فقیه خارج نشوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha