جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تشدید اقدامات امنیتی در الدراز

حوزه/ نیروهای امنیتی آل خلیفه از شب گذشته اقدامات و موانع امنیتی الدراز را تشدید کرده اند و این نگرانی وجود دارد که بخواهند مرتکب حماقت دیگری شده و شیخ عیسی قاسم را از بحرین تبعید کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، نیروهای امنیتی آل خلیفه از شب گذشته محاصره امنیتی منطقه الدراز زادگاه آیت الله عیسی قاسم را تشدید کردند و در تازه ترین اقدامات خود دیوارها و موانع بتنی در ورودی های اصل میدان شهید فاضل العبیدی قرار دادند.

نیروهای امنیتی و مزدوران آل خیفه به همراه خودروهای نظامی و ماشین های جرثقیل وابسته به وزارت کشور موانع جدیدی را نیز در ورودی های این منطقه نصب کردند و هنوز معلوم نیست هدف ماموران امنیتی بحرین از این اقدام چیست و این در حالی است که حملات نظامیان به خانه های مردم این منطقه به صورت روزانه ادامه دارد و منزل شیخ عیسی قاسم همچنان از تاریخ 23 ماه مه گذشته تحت محاصره است.

منطقه الدراز بحرین از اواخر سال میلادی گذشته توسط نیروهای نظامی محاصره شده و مردم آن به خاطر حمایت از شیخ عیسی قاسم و تجمع در مقابل منزل ایشان به صورت دسته جمعی مجازات می شوند و در حمله نیروهای امنیتی به این تجمع کنندگان حامی شیخ عیسی قاسم درگیری های شدیدی رخ داد که منجر به شهادت 5 نفر از جوانان و مجروح شدن تعداد زیادی از حامیان شیخ عیسی قاسم شد.

احتمال تبعید شیخ عیسی قاسم

یوسف الخواجه عضو شورای مرکزی جمعیت ملی دموکراتیک وعد گفت: با توجه به اینکه مسئولان آل خلیفه ادعا می کنند عملیات امنیتی آنها در الدراز موفقیت آمیز بوده پس علت این همه سخت گیری و افزایش موانع و اقدامات امنیتی در این شهر چیست؟

برخی ناظران نیز با افزایش این اقدامات امنیتی و سخت گیری ها در الدراز نگران اقدام حماقت آمیز آل خلیفه در مورد شیخ عیسی قاسم هستند به ویژه با توجه به اینکه امکان ارتباط با ایشان نیز فراهم نیست و این نگرانی وجود دارد که نظام آل خلیفه بخواهد آیت الله عیسی قاسم را از بحرین تبعید کند.

تشدید اقدامات امنیتی در الدراز

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha