جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بحرین و عربستان

حوزه/ جریان العمل الاسلامی بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد آمریکا مسئول جنایت هایی است که دو نظام عربستان و آل خلیفه مرتکب می شوند و این دو رژیم در سایه حمایت های آمریکا مرتکب قتل و اعدام و از بین بردن مخالفان خود و شکنجه آنها می شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان العمل الاسلامی بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد آمریکا مسئول جنایت هایی است که دو نظام عربستان و آل خلیفه مرتکب می شوند و این دو رژیم در سایه حمایت های آمریکا مرتکب قتل و اعدام و از بین بردن مخالفان خود و شکنجه آنها می شوند و آمریکا همچنان حامی این دو رژیم قبیله ای است که ترور و کشتار را پیشه خود ساخته اند.

العمل الاسلامی از جامعه بین الملل خواست کشتارها و ترورهای صورت گرفته توسط دو رژیم بحرین و عربستان را محکوم کنند و برای متوقف ساختن جنایت های این دو رژیم به آنها فشار بیاورند.

جریان العمل الاسلامی در ادامه به مردم قطیف و عوامیه عربستان به خاطر شهدای شهر سیهات تسلیت گفت و افزود: نظام عربستان اهالی این منطقه را از برپایی مراسم عزاداری برای شهدای خود منع کرد و حتی جنازه شهدا را نیز به خانواده آنها تحویل نداد و این جنایتی دیگر است که به لیست سیاه جنایت های عربستان سعودی افزوده می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha