پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تخریب عوامیه توسط آل سعود

حوزه/ ملت های اصیل منطقه حق دارند با توطئه های سلطه طلبانه از راه های مختلف مبارزه کنند و از این رو ما به روحیه جهادی مردم بحرین و عربستان در مقابله با مزدوران استکبار و اشغالگر در کشورهای خود درود می فرستیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، با صدور بیانیه ای حملات نظامی آل خلیفه و آل سعود در بحرین و عربستان و حملات نظامی صهیونیست ها در فلسطین اشغالی را در یک چارچوب و دانست و افزود: ریشه تمام این حملات نظامی این است که این رژیم های مزدور می خواهند وجود غیر مشروع خود را تحمیل کنند.

در این بیانیه آمده است: ملت های اصیل منطقه در برابر این رژیم ها از وجود و دین و تمدن خود دفاع می کنند و در این راستا هنگامی که رژیم عربستان به تخریب و محاصره و ممنوعیت نماز جمعه و جماعت در عوامیه عربستان پرداخت و تلاش کرد قوانین ظالمانه و ضد اسلامی خود را به مردم این منطقه تحمیل کند و مردم این منطقه را وادرا به کوچ و مهاجرت کند با مقاومت آنا روبرو شد.

جریان الوفاء در ادامه سکوت مؤسسات سیاسی و حقوق بشر بین المللی در برابر جنایت های بی سابقه عربستان را محکوم کرد و افزود: این سکوت در سایه سلطه آمریکا و دلارهای عربستان ایجاد شده است.

الوفاء بحرین در ادامه این بیانیه درباره انتخاب جاستین هکس به عنوان سفیر آمریکا در منامه گفت: وی دارای سوابق اطلاعاتی و امنیتی است و تعیین وی به عنوان سفیر آمریکا در بحرین گامی دیگر در راستای سیاست های استکباری آمریکا برای مقابله با انقلاب بحرین به شمار می رود.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: ملت های اصیل منطقه حق دارند با توطئه های سلطه طلبانه از راه های مختلف مبارزه کنند و از این رو ما به روحیه جهادی مردم بحرین و عربستان در مقابله با مزدوران استکبار و اشغالگر در کشورهای خود درود می فرستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha