جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جریان الوفاءالاسلامی بحرین

حوزه/ جریان الوفاء الاسلامی بحرین، جنایت های آل خلیفه را جنونی دانست که در پاسخ به خواسته احمقانه آل سعود انجام می گیرد و در نهایت به شکست آل خلیفه و سرنگونی آنها منجر خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی بحرین با صدور بیانیه ای مخالفت خود را با هرگونه آشتی با نظام بحرین به ویژه پس از جنایت های اخیر آنها در الدراز اعلام کرد و جنایت های آل خلیفه را جنونی دانست که در پاسخ به خواسته احمقانه آل سعود انجام می گیرد و در نهایت به شکست آل خلیفه و سرنگونی آنها منجر خواهد شد.

در بیانیه الوفاء آمده است: جنایت های آل خلیفه که مورد حمایت انگلستان و آمریکا قرار دارد دیگر راهی برای راه حل سیاسی باقی نگذاشته و این نظام شایستگی حاکمیت بر کشور را ندارد.

الوفاء ادامه داد: جنایت خونبار آل خلیفه در الدراز آخرین جنایت آنها نیست و نظام بحرین توطئه ای کامل برای تخریب تمام منابع قدرت مردم و جنگ با دین و نهادهای دینی طراحی کرده است.

در این بیانیه ضمن هشدار به شخصیت های ساکت و بی طرف بحرینی آمده است: هیچ بعید نیست که این جنایت های آل خلیفه به زودی از چهارچوب انقلابیون و مخالفان سیاسی نظام فراتر رفته و دامن افراد بی طرف را نیز بگیرد یکی از نشانه های آن نیز بسته شدن روزنامه ها و دفاتر جمعیت های سیاسی و تهدید شخصیت ها و سازمان های وابسته به اخوان المسلمین در بحرین است که نشان از تصمیم نظام برای متشنج کردن فضا و توسعه دامنه جنگ داخلی می باشد.

جریان الوفاء الاسلامی تاکید کرد: با توجه به اوضاع منطقه که البته برای آل خلیفه و حامیان آنها خوشایند نیست، روزگار این حکومت سپری شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha