جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میدان شهدا در بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد شب جمعه آینده شب خشم مردم بحرین است و مردم برای شکستن محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم به خیابان ها می آیند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد شب جمعه آینده شب خشم مردم بحرین است و مردم برای شکستن محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم به خیابان ها می آیند.

نیروهای امنیتی آل خلیفه در دوم خرداد جاری پی از آنکه ماه ها از محاصره منطقه الدراز توسط آنها می گذشت به منزل شیخ عیسی قاسم و حامیان ایشان حمله ور شده و 5 نفر از شهروندان بی گناه را به شهادت رساندند و صدها نفر دیگر را بازداشت کردند و از آن زمان تا کنون منزل شیخ عیسی قاسم در محاصره این نیروها قرار دارد.

ائتلاف همچنین با انتشار فراخوان در شبکه های اجتماعی تاکید کرد: میدان شهدا در نهایت به آغوش مردم باز می گردد، چون ما بر این باوریم که پیروزی از آن ما است و دیکتاتوری بحرین به زودی سرنگون می شود.

در این بیانیه آمده است: ملت بحرین در راه دفاع از مقدسات و کرامت و رسیدن به اهداف عالی انقلاب خود از تقدیم جان نیز ابایی ندارند و در این راه ظلم و ستم آل خلیفه نیز نمی تواند مانع آنها بشود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha