پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آتش زدن پرچم آمریکا و تصاویر ترامپ در روز ملی "اخراج آمریکایی ها"

حوزه/ در پاسخ به فراخوان ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، ده ها شهر و شهرک بحرین شاهد تظاهرات به مناسب روز ملی "اخراج پایگاه آمریکایی" بود و تظاهر کنندگان بر نپذیرفتن حضور نظامی آمریکا در بحرین تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پاسخ به فراخوان ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، ده ها شهر و شهرک بحرین شاهد تظاهرات به مناسب روز ملی "اخراج پایگاه آمریکایی" بود و تظاهر کنندگان بر نپذیرفتن حضور نظامی آمریکا در بحرین تاکید کردند.

این تظاهرات که در شهرک های «الدیر، بوری، المعامیر، کرزکان، شهرکان، صدد، بنی جمره، سار، مقابله، ابو صیبع، الشاخوره، الدیه» انجام گرفت، شرکت کنندگان در این تظاهرات پرچم های بحرینی را به دست گرفته، پرچم آمریکا را آتش زدند و عکس های دونالد ترامپ را لگد مال کردند. همچنین شعار های انقلابی که خواستار اخراج آمریکایی ها از بحرین و سقوط رژیم آل خلیفه بود، سر دادند و بر تداوم جنبش انقلابی مردمی که خواستار حقوق قانونی خود از جمله تعیین سرنوشت و برپایی نظام سیاسی جدید بر اساس نتایج انتخابات مردمی که در نوامبر 2014 (آبان 1393) برگزار شد، تاکید کردند.

تظاهر کنندگان خواستار استقلال بحرین و حاکمیت آن بر سرزمین خود و اخراج پایگاه نظامی آمریکایی شدند و اشاره کردند: کشتار "الدراز" چند روز پس از دیدار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با حمد بن عیسی حاکم خونریز بحرین انجام گرفت و ترامپ به او اطمینان داد که مرتکب جنایت های بیشتر شود و به او چراغ سبز نشان داد تا این کشتار وحشیانه را مرتکب شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha