شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین تأکید کرد: حضور پایگاه آمریکایی در بحرین و بازگشت پایگاه انگلیس به این کشور در سال ۲۰۱۴ نقض آشکار استقلال بحرین است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین به مناسبت «روز ملی اخراج پایگاه آمریکایی از بحرین» تأکید کرد: حضور پایگاه آمریکایی «جفیر» در بحرین و بازگشت پایگاه انگلیس به این کشور در سال ۲۰۱۴ نقض آشکار استقلال بحرین است.

شورای سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در بیانیه ای در صفحه این ائتلاف به مناسبت «روز ملی اخراج پایگاه آمریکایی از بحرین» اعلام کرد: رژیم آل خلیفه با حمایت قدرت های امپریالیست در لندن و واشنگتن، در جهت حمایت از منافع متخاصم خارجی و در تضاد با اراده آزاد مردم، باعث تغییر وضعیت استعماری بحرین و غصب حاکمیت آن شد و این مسئله نقض آشکار منشور ملل متحد در مورد حق تعیین سرنوشت مردم و یک جنایت آشکار علیه قانون و حاکمیت است و موید حمله رژیم حاکم به حاکمیت بحرین و ربودن استقلال واقعی آن است.

این ائتلاف افزود: ماهیت اشغالگر رژیم خلیفی به جذب بیگانگان استعمارگر کمک کرده است، به ویژه با بی اعتمادی و شکاف عمیق موجود بین آنها و شهروندان اصلی که این رژیم را بر آن داشته تا درها را به روی قدرت های خارجی اعم از منطقه ای و بین المللی باز کند، تا پایگاه های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی در سرزمین بحرین برپا شود، با این باور که این امر به تداوم رژیم دیکتاتوری آنها کمک می کند و حمایت و پوششی را برای تجاوز های آنها و سرکوب مطالبات دموکراتیک مردمی فراهم می آورد.

ائتلاف۱۴ فوریه تاکید کرد: رد حضور استعماری خارجی در بحرین و تایید حق مردم در حفظ حاکمیت و استقلال ملی خود، با نفی ظلم رژیم آل خلیفه و مبارزه همه جانبه برای سرنگونی نظام فساد و استبداد در کشور همراه است.

این ائتلاف انقلابی ادامه داد: حضور نظامی آمریکا مانند انگلیسی ها با مخالفت های مستمر و فزاینده مردمی در اشکال مختلف مواجه شد و شورای سیاسی ائتلاف همراه با مردم بحرین مخالفت خود را اعلام کرد.

ائتلاف جوانان انقلاب فوریه، نقش پایگاه های آمریکا در بحرین در سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم آل خلیفه و ایجاد بحران ها و توطئه گری در منطقه را محکوم کرد و از مواضع آزادی خواهانه نیروهای محور مقاومت که خواستار خروج نیروهای آمریکایی از غرب آسیا و تلاش برای فرونشاندن نزاع و جنگی هستند که در میان مردم منطقه ایجاد می‌کنند، حمایت نمود.

این ائتلاف در پایان بر حق این ملت ها برای مقاومت مشروع در برابر هرگونه حضور خارجی که با آنها دشمنی می کند و علیه امید آنها برای آزادی، استقلال و زندگی شایسته توطئه می کند، تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha