یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه اصرار رژیم حاکم بر بحرین بر ادامه مشارکت در ائتلاف دریایی آمریکا برای مقابله با مردم یمن را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شورای سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه اصرار رژیم حاکم بر بحرین بر ادامه مشارکت در ائتلاف دریایی آمریکا برای مقابله با مردم یمن را علی‌رغم مخالفت گسترده مردمی در این کشور را محکوم کرد.

این شورا در بیانیه هفتگی خود اعلام کرد که این اصرار گواه قاطع تسلیم این رژیم غیرقانونی در برابر اراده مطلق خارجی است و اینکه هیچ گونه حاکمیت و استقلالی ندارد، به ویژه با وجود خطراتی که در پس این اتحاد و خروج تعدادی از کشورها از آن وجود دارد.

ائتلاف جوانان انقلاب تاکید کرد که اصرار آل خلیفه در پیوستن شرم آور به هر پروژه استعماری بیانگر اشتیاق آنها برای دلبستگی به هر قلاده ای است که تصور می کنند آنها را از مرگ قریب الوقوع نجات می دهد و آنها به تمام اصول و مبانی حاکمیت مردمی بر مسائل کشور، به ویژه مسئله فلسطین توجهی ندارند.

این ائتلاف افزود: ائتلاف دریایی آمریکا قبل از اینکه نور را ببیند شکست خورد و موضع مقاومت مردم یمن و رهبری آنها حرف آخر را در نابود کردن این پروژه و تبدیل آن به توهم و سراب زد و آن شواهد بیشتری از قدرت اراده مردم و امکان تکیه بر آن برای سرنگونی پروژه های قدرت های بزرگ استعماری، مشابه آنچه مقاومت دلیرانه در فلسطین هر روز انجام می دهد، ارائه می دهد.

ائتلاف انقلابی بحرین، از مردم بحرین و امت اسلامی خواست، به درسی که از نهضت ملّت ها و مقاومت مردم در غزه، یمن، لبنان و جاهای دیگر ارائه شد، بیاندیشند و از آن در تحکیم همسویی ملی که در مرحله گذشته و تحت عنوان مقابله با پروژه صهیونیستی، عادی سازی روابط و پایداری در حمایت از مقاومت به دست آمد، استفاده کنند.

این ائتلاف همچنین ملت بحرین و امت اسلامی را به مخالفت قاطعانه با همه انواع اتحاد با دشمنان آمریکایی و عوامل آنها و تبدیل این صف بندی به یک اجماع ملی که مطالبات مردمی برای آزادی و عدالت را تقویت می کند، دعوت کرد.

شورای سیاسی ائتلاف به نیروهای ملی بحرین که بر وابستگی و تعلق به مردم مقاوم اصرار دارند و از هم پیمانی های رژیم آل خلیفه با هدف محاصره یمن و تجاوز به غزه برائت می جویند، درود فرستاد.

این ائتلاف بر همبستگی خود با ابراهیم شریف رهبر مخالفان تاکید کرد و خواستار فشار مردمی برای آزادی فوری وی شد و دستگیری وی را نوعی سوگیری نفرت انگیز نسبت به صهیونیست ها و جلب رضایت آمریکایی ها دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha