سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بحرین

حوزه/ دکتر ابراهیم العرادی مدیر دفتر سیاسی ائتلاف ۱۴ فوریه در بیروت ،در آستانه "روز ملی برچیدن پایگاه های آمریکایی از بحرین" از تمامی مردم بحرین برای بزرگداشت این روز در اولین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت به عمل آورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در حالی ملت بحرین در چند جمعه متوالی با تظاهرات مسالمت آمیز خود خواهان آزادی زندانیان و نجات جان آنها شدند که همزمان با اولین جمعه ماه مبارک رمضان "روز ملی برچیدن پایگاه های آمریکایی از بحرین"  را جشن می گیرند.

بنابراین گزارش ابراهیم العرادی مدیر دفتر سیاسی ائتلاف ۱۴ فوریه در بیروت از طریق ویدیویی گفت: مانند هر سال ، از سال ۲۰۱۷ پس از جنایت میدان الفدا ، ما اولین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان "یک روز ملی برای برچیدن پایگاه های آمریکایی ها از بحرین" زنده نگه می داریم.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به اولین جمعه ماه رمضان ، که زمانی برای احیای این روز ملی تعیین شده است ، ما در ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه ، بر پایبندی خود به پایان دادن حضور غیرقانونی نظامی آمریکایی ها در بحرین تاکید می کنیم.

العرادی گفت: دولتهای پی در پی آمریکایی مسئوول فجایعی هستند که مردم بحرین در نتیجه حمایت آنها از رژیم دیکتاتوری آل خلیفه با این مصائب دست و پنجه نرم می کنند.

وی تصریح کرد: ما امسال ، از طریق فعالیت های سیاسی ، رسانه ای و فرهنگی بر زنده نگه داشتن این روز ملی و برچیدن  پایگاه های آمریکایی از بحرین تاکید می کنیم.

العرادی خاطر نشان کرد: در سطح حرکت میدانی ، ما از مردم بزرگوار خود می خواهیم که در سومین جمعه خشم زندانیان ، برای  پیروزی زندانیان سیاسی که در معرض خطرات زیادی در زندان ها هستند ، مشارکت گسترده و عظیمی را در تظاهرات به ثبت برسانند.

شایان ذکر است؛ ملت بحرین هرسال اولین جمعه از ماه مبارک رمضان را به مناسبت روز ملی برچیدن پایگاه های آمریکا از این کشور جشن می‌گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha