یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فراخوان تظاهرات ضد آمریکایی در بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه ای از مردم بحرین خواست با شرکت در تظاهرات مردمی و حرکت به سوی سفارت آمریکا در بحرین، موضع آمریکا در حمایت از رژیم آل خلیفه را اعلام کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای از مردم بحرین خواست با شرکت در تظاهرات مردمی و حرکت به سوی سفارت آمریکا در بحرین، موضع آمریکا در حمایت از رژیم آل خلیفه را اعلام کنند.

ائتلاف افزود: از این پس اولین جمعه ماه مبارک رمضان در بحرین به عنوان روز ملی اخراج پایگاه های آمریکایی از کشور خواهد بود.

در این بیانیه از مردم خواسته شده امروز شنبه نیز از دو نقطه مسجد الصبور و رستوران اللیمازون در البلاد القدیم تظاهرات خشم خود را در اعتراض به حضور پایگاه نظامی آمریکا در بحرین اعلام کنند.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه همچنین تاکید کرد: اوضاع بحرین پس از هجوم آل خلیفه به الدراز همچون گذشته نخواهد بود.

از سوی دیگر جریان الوفاء الاسلامی نیز با صدور بیانیه ای انتقال سفارت آمریکا به قدس را محکوم کرد و افزود: این اقدام یک توطئه است که میان نظام های دیکتاتوری مزدور آمریکا صورت گرفته؛ چراکه آمریکا و مزدوران آنها کشورهای اسلامی را به جنگ های داخلی و طایفه ای سرگرم کرده اند.

الوفاء ادامه داد: این تصمیم تنش آفرین کنگره آمریکا مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به قدس یکی از ثمرات توافق اخیر میان آمریکا و آل سعود است که همزمان با آن کشورهای عربی نیز رابطه خود را رژیم صهیونیستی را کاملا برقرار ساخته و با مقاومت اسلامی مبارزه می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha