پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بحرین

حوزه/ امروز کشور بحرین شاهد آمادگی های مردمی برای راه اندازی تظاهراتی با عنوان "وطن در برابر متجاوزین مقاومت می کند" بود که جریان الوفاء الاسلامی برای آن فراخوان داده بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،  گروهی از انقلابیون دیروز عملیاتی میدانی را در نزدیکی پایگاه آمریکا در جنوب شرق منامه پایتخت بحرین صورت دادند.

در جریان این اعتراض شرکت کنندگان راه منتهی به پایگاه را با لاستیک های شعله ور بستند و همچنین اسم حاکم بحرین "حمد عیسی" را روی سطح خیابان های اصلی نوشتند تا زیر قدم های مردم و خودرو ها پایمال شود.

امروز کشور بحرین شاهد آمادگی های مردمی برای راه اندازی تظاهراتی با عنوان "وطن در برابر متجاوزین مقاومت می کند" بود که جریان الوفاء الاسلامی برای آن فراخوان داده بود.

این تظاهرات به مناسبت سالگرد اشغال بحرین بیش از 230 سال پیش توسط قبیله آل خلیفه است و جریان الوفا الاسلامی خواستار مشارکت گسترده در تظاهرات شد و بر مقابله با رژیم آل خلیفه در کشور تاکید کرد.

از زمان شعله ور شدن انقلاب 14 فوریه 2011 میلادی، مردم بحرین بر گزینه رد و نپذیرفتن رژیم آل خلیفه در بحرین پافشاری کردند و حضور آن را اشغال و تجاوز دانستند. همزمان نیروهای انقلابی مخالف خواستار مقابله با این رژیم اشغالگر با تمام ابزار قانونی شدند به ویژه بعد از سلسله جنایت هایی که آل خلیفه در حق ساکنان اصلی بحرین مرتکب شد و از مزدوران و نیرو های بیگانه برای سرکوب انقلاب و اجرای سیاست های ظالمانه و قتل عام فرهنگی و دینی ساکنین اصلی کشور، استفاده کرده است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha