پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه جامع رشت گفت: آیت الله باریک بین توانسته بودند پایگاه های مهم علوم حوزوی را به همراه مرحوم آیت الله شالی در قزوین احیا کنند، لذا باید نام و یادشان را برای همیشه زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت الله سید مجتبی رودباری در دیدار حجت الاسلام محمد حسن باریک بین، فرزند امام جمعه سابق قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله باریک بین به خدمات ماندگار این عالم مجاهد و وارسته اشاره کرد و گفت: مرحوم آیت الله باریک از شخصیت های برجسته منشاء خدمات زیادی برای حوزه های علمیه و این شهر  بوده اند و باید قدردان این عالمان وفرهیختگان باشیم.

تولیت مدرسه علمیه جامع رشت افزود: آیت الله باریک بین توانسته بودند پایگاه های مهم علوم حوزوی را به همراه مرحوم آیت الله شالی در قزوین  احیا کنند که باید نام و یادشان را برای همیشه زنده نگه داریم.

استاد اخلاق حوزه علمیه رشت در پایان گفت: قزوین از شهرهای مهم در زمینه مدارس علمیه است و از دیرباز با داشتن این سرمایه ارزشمند از جمله مدرسه سردارین که یکی از مدارس قدیمی این شهر بوده و گذشتگان نیز در آنها تحصیل می کرده اند، منشا تربیت علمای دینی بوده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha